Dracon il'Vec Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Sykt nokk jeppers!! sykt nok.. ta et anna bilde da... Lenke til kommentar
KTV Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 ikke kjøpe et kabinett med masse lys og sonn, blir sikkert lei av det etter vert. (vet at man kan slå av pg på lysen). Kjøp lian li de er stilige. Lian li er det beste Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hehe.. Aspire Xinfinity ser ut som grillen og lyktene på en BMW helt oppe over cd rom brønnene. Men det var drittfett Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skal dere se ett kult kabinett se på det i avataren min. Ett større bilde kommer her: Du som har lagd den? Den var lekker! Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du som har lagd den? Den var lekker! Nei det er nok ikke det. Men det er noe jeg antageligvis kanskje kommer til å prøve på om noen år. Når jeg får en sønn eller noe i den duren Lenke til kommentar
ppaassssaa Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 www.freewebs.com/team4d (forside) www.xoxide.com Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kast alt billig plast og jalla-Las vegas skrap unna, for her kommer Lian li. Detaljer her: http://www.directron.com/pcv2000.html synes ikke lian li er noe fine jeg Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er å kaste en brannfakkel her på forumet Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Dette var ganske stilig. Anbefaler deg å sage, borre og stå i. Da blir du mye mer glad i kabinettet ditt også . Ingenting irriterer mer en ferdigmodda kasser med 10 forskjellige farger lys inni. Se rundt på internett etter gode utgangspunkt for modding, tenk ut hva du kan greie å utrette med kabinettet. Så bestiller du og legger bilder i Case mods kategorien når du er ferdig. (ta bilder og legg ut FØR du lager topicen). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er å kaste en brannfakkel her på forumet Neida , det er smak og behag , du vet det er mere enn bare baken som er delt Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Lian Li sine er forøvrig MYE finere i virkligheten. De får plastkabinetter til å blekne.. Aluminium og veldig stilrent. Når de i tillegg slår rent bord på funksjon også, så er det et absolutt valg for meg. Kabinettet over er forøvrig det beste jeg har sett hittil med tanke på løsninger, oversikt og plass. Lenke til kommentar
Saet Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjøp ett Lian Li big tower. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå