Steikern Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei. Noen som veit om et helt sykkt kabinet? Det skall hvere romslig , deilig farger masse neon lys. Hvilket ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vanligvis så kjøper man 'neonlys' (Kald katoder) ved siden av og setter inn selv. www.microplex.no har mange kabinetter, men vær obs på at kabinettene der selges uten strømforsyning, slik at det må kjøpes ved siden av. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sykeste heter det Raidmax sier jeg bare masse lys og møkk du kan butte inn i Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 kjøp et sunbeam plexi og stapp det full av kalde katoder, all slags jalla uv greier, og, så skal jeg love deg at du angrer som faen etter en måned. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 kjøp et sunbeam plexi og stapp det full av kalde katoder, all slags jalla uv greier, og, så skal jeg love deg at du angrer som faen etter en måned. Det er ikke rart , det er ikke så morro med Dyre jalla greier som du tror med en gang (Glad jeg aldri har hatt det ) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 jeg jeg har forstått det før jeg fik kdet men litt lys kan være jævlig fint hvis det brukes riktig... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 tja..må nesten bare advare han.. ( snakker av erfaring ) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg jeg har forstått det før jeg fik kdet men litt lys kan være jævlig fint hvis det brukes riktig... jo a. men mange bare stapper inn neon lys i mange forskjelige farger.(cs fjortiser) hva med Aspire X-Dreamer II eller Aspire Xinfinity. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei.Noen som veit om et helt sykkt kabinet? Det skall hvere romslig , deilig farger masse neon lys. Hvilket ? Jeg tror norsklæreren min tar 540 i graven nå :!: Men ontopic: Jeg har et Lian-li pc6277B det er kjempefint med 2 slike "Sunbeam Kald Katode, 30cm, Blå" Endret 7. desember 2004 av christer-R Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei.Noen som veit om et helt sykkt kabinet? Det skall hvere romslig , deilig farger masse neon lys. Hvilket ? Jeg tror norsklæreren min tar 540 i graven nå :!: Men ontopic: Jeg har et Lian-li pc6277B det er kjempefint med 2 slike "Sunbeam Kald Katode, 30cm, Blå" legge med et bilde da vell. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hei.Noen som veit om et helt sykkt kabinet? Det skall hvere romslig , deilig farger masse neon lys. Hvilket ? Jeg tror norsklæreren min tar 540 i graven nå :!: Men ontopic: Jeg har et Lian-li pc6277B det er kjempefint med 2 slike "Sunbeam Kald Katode, 30cm, Blå" legge med et bilde da vell. har ikke no kamera men kommer bilde med en gang jeg har kamera:) Endret 7. desember 2004 av christer-R Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei.Noen som veit om et helt sykkt kabinet? Det skall hvere romslig , deilig farger masse neon lys. Hvilket ? Jeg tror norsklæreren min tar 540 i graven nå :!: Men ontopic: Jeg har et Lian-li pc6277B det er kjempefint med 2 slike "Sunbeam Kald Katode, 30cm, Blå" legge med et bilde da vell. har ikke no kamera men kommer bilde med en gang jeg har kamera:) ok.gleder meg Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) tja..må nesten bare advare han.. ( snakker av erfaring ) Flere som har erfart akkurat det samme! Brukte mange penger på å få kabinettet mitt til å se ut som et juletre/horehus Endret 7. desember 2004 av Cloud Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 et ordentlig rånekabinett Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 et ordentlig rånekabinett hehe Lenke til kommentar
engekri Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Peronlig ville jeg heller brukt pengene på innmaten i kabinettet. Latt være å bruke masse bryn på utseende å heller få bedre ytelse av systemet mitt. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Selv har jeg LianLi Fulltower Sort med blå belysning. Det er jo fint om pcen ser bra ut på utsiden også. Halve kunsten er jo å bruke riktig lys og mengde Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 et ordentlig rånekabinett hehe dritstykt etter min mening :!: Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 øØ kjøp deg noe skikkelig som lian li, og ikke stapp det fult me uv lys og blinkende vifter,som sagt tidligere, du kommer til å angre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå