SpeZii Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hvor langt kan man klokke denne med med kjølingen på maks? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300440&view=detailed Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du får ikke klokket det så veldig mye men noen tusen i 3dmark03 skal vell gå an. Men du må nesten prøve deg fram litt . Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Du får ikke klokket det så veldig mye men noen tusen i 3dmark03 skal vell gå an. Men du må nesten prøve deg fram litt . EHMMMM..... LOL!! synes noen tusen poeng mere, bare ved å kloke skjermkortet er ganske mye jeg da..... hva mener så du at er mye da? MVH: PandoRa Endret 7. desember 2004 av PandoRa Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Klarte klokke mitt med 15-20% Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 PanDora: Du vet at det kortet koster omtrent 4500kr. Det er mye. + Det lille jeg har prøvd, greier jeg ikke og presse den stort over 400 i Core. Men 2k exstra på 3dmark03 er mye det er greit nokk, men det er ikks så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå