Gå til innhold

unlocated.net - vurdering

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig ikke tenkt til å poste noe om siden, men jaja ...

Har laget nytt design. Siden skal bli brukt som blogg, siden det er det som er populært, hiver meg på bølgen ...

Prøver å holde det så enkelt som mulig, men fortsatt med noe fancy gfx

Masse som har blitt inspirert av mikka sin palmekraft.net (kanskje litt for mye også), men har snakka med han om det, så det er greit :)

siden er her !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske greit og brukbart. Jeg liker også konseptet "det enkle er ofte det beste", derfor liker jeg også dette designet ganske så godt! Men:

• Synes siden blir litt i ubalanse pga. den overdimensjonerte u'en.
  • ALT for store linker i menyen.
  • Litt lite luft, og lite variasjon i font gjør at det blir ganske rotete på sider med litt tekst.
  • Generelt sett liker jeg ikke typografien så godt. Prøv Arial? Tror den ville sett bra ut her! :)
  • Litt for bred menydel.
  • Av en eller annen grunn får jeg en slags tom følelse inni meg når jeg ser på helheten av designet. Det er liksom for.. hjerteløst! :D

Lenke til kommentar

Enig med hva som har blitt sagt over her... prøv også å flytte bildet over til venstre litt, slik at det sentreres under teksten.

ellers er jo siden oversiktlig og fin.

Tip.. skriv inn & i lenkene for artikler og slikt... dette kan vel gj;res i php også

Lenke til kommentar

finnes edit vøtt :p

men ville det vært mulig å få frem en liten anelse om hvor man befinner seg til envher tid?

en litt annen grønnfarge kansje?

ikke helt sikker på hvordan det ville blitt på siden din,

men kunne gjort det litt mer oversiktlig

er ikke så vanskelig heller

men, pent og stilrent, just the way i like it!

Lenke til kommentar

Gir deg rett høyre og venstremarg..

Med denne løsningen, så kommer det en del problematikk, som ordmellomrom, orddelinger osv, så prøv å unngå lange «elver» (dvs store unormale ordmellomrom på rekke nedover linjene) og lignende.. Litt usikker på hvilke typografiske CSS-elementer det finnes, i forhold til f.eks ombrekkingsprogrammet InDesign (ikke det at jeg kan mye der, men dæven så mye rart man kan stille på)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...