Laget Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er det noen som vet hvordan man finner ut hvilken lisenskode som er brukt på en 2003 server. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Dette er ikke ett forum for å diskutere piratkopiering hvis du ikke vet det... Lisens får du fra Microsoft Endret 6. desember 2004 av Betroz Lenke til kommentar
Laget Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Dette er ikke ett forum for å diskutere piratkopiering hvis du ikke vet det... Lisens får du fra Microsoft Jeg har en server som er installert med lisenskode fra Microsoft men den lille klistrelappen med kode mangler. Jeg ønsker bare å finne den koden som er brukt til å installere på denne serveren sånn at jeg kan installere win2003 på nytt hvis det skulle bli nødnvendig. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 kanskje: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml Denne skal funke! Har selv brukt den til å finne Keyer i gamle WinXP installasjoner som jeg har rotet bort/arkivert manualene på. Lenke til kommentar
Laget Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 kanskje: http://www.magicaljellybean.com/keyfinder.shtml Denne skal funke! Har selv brukt den til å finne Keyer i gamle WinXP installasjoner som jeg har rotet bort/arkivert manualene på. Takk, Jeg skal prøve den i morgen. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Gi en lyd om hvordan det går. Så det nettop var lagt inn støtte for Windows 2003. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hva med Lavalys Everest Home Edition om det ikke fungerer? www.lavalys.com Edit: .org -> .com Endret 7. desember 2004 av XeRam Lenke til kommentar
Laget Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 Hva med Lavalys Everest Home Edition om det ikke fungerer? www.lavalys.com Edit: .org -> .com Begge programmene fungerte fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå