Bunder Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hei. Har noen spm angående iPod, og håper noen her kan hjelpe meg. Først, Hvordan finner man fram sangene man ønsker å høre på; kan man søke seg fram ved å skrive inn bokstaver/ord som navnet på sangen eller artisten inneholder eller må man lete fram den aktuelle sangen? Er ID3-tag'ene viktige? Hva vil skje med alle sangene jeg har som ikke har slike tags? På forhånd takk Mvh meg Edit: Ahh... I need to know. Skal bestille i dag tenkte jeg. Endret 6. desember 2004 av Bunder Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) ID3-tags er veldig viktig, da det er dette iTunes og iPod baserer seg på når det gjelder organisering. Du leter frem sanger gjennom enten artist -> album -> sang eller album -> sang eller sjanger -> artist -> sang Endret 6. desember 2004 av SBS Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Og sangene som ikke har tags...? Må jeg lage det selv på de? Lenke til kommentar
eln Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ja det må du. Jeg bruker ikke itunes men på ephPod kommer det opp på de sangene det mangler på. bare å skrive inn Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja. Fort gjort, hvis du ikke har en halv milliard sanger uten tagger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Putt dei inn i iTunes og lag tagger der. Om du organiserer det litt etter album og artist så går det feiande flott. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå