orginal Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei! En bekjent skal kjøpe seg bærbar maskin. Han skal ikke betale mere enn 10.000,- for den. Den skal brukes til vanlig kontorarbeid, men er ikke akkurat noen ulempe om det går an å spille litt på den. Han hadde noen krav til maskinen: 512 mb ram min. 40gb harddisk trådløst nettverkskort (evt. kjøpe det i tillegg) Hadde noen giddet å finne en som oppfyller hans krav til pris etc.? Er denne noe å satse på? Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg ville satset på denne Whitebox CL1557 Tenker den er sånn ca midt i blinken for deg Lenke til kommentar
deleder Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg ville satset på denne Whitebox CL1557Tenker den er sånn ca midt i blinken for deg Enig! Lenke til kommentar
Muvule Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tja, den koster 2500 kr mer nå en i november. Så du har gått glipp av god prisen, men pcen er knall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva med å sjekke andre tråder med samme emne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå