janfredrik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei. Jeg har tydeligvis fått dette forbanna h*lvetes viruset!! Det stod at det tar koder fra spill, blant annet Battlefield Vietnam som jeg har! Jeg skulle spille bfv også så jeg at det var i prosessorne og jeg slo det av. På Battlefield fant den ingen servere, og jeg slo av og på maskinen, og da kom jeg meg ikke på nettet da!! Jeg installerte Online Adsl cden, og da kom jeg meg endelig på og fulgte guiden til den linken over og startet på nytt.. Men neida jeg kom meg fortsatt ikke på noen servere, den fant ingen eller.. Jeg reinstallerte spillet, men det gikk ikke da eller. Veldig ergelig, for jeg har kjøpt spillet, og nå har noen forbanna fritidsproblem unger lagd et virus som tar koden fra uskyldige folk! Er det noen måte jeg kan få det til og funke igjen? Sende mail til Ea Games og spørre de? Takk for svar. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Send e-mail til EA med bilde av serienummeret ditt som er bakpå bruksanvisningen og forklar hva som har skjedd. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hadde det ikke vert en ide og fått fjernet viruset? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hadde det ikke vert en ide og fått fjernet viruset? Jo, jeg har som sagt følgt "removalen" til Trend Micro, men den har sikkert allerde rukket og sende informasjoen til en eller annen email adresse.. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Prøvd å lete etter servere med "the all seeing eye" ? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 prøv å sende mail til ea games, hvis ikke det fungerer så formaterer du, får deg skikkelig antivirus program og kjøper nytt Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 og nå har noen forbanna fritidsproblem unger lagd et virus som tar koden fra uskyldige folk! [OFFTOPIC] Tviler på at noen uskyldige unger kan lage sånt =P Tror nok heller at det er noen voksne datanerder ja Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 At den ikke finner Battlefield servere har vel ingenting med serial key'n din å gjøre har det det da? Er det ikke først når du joiner en server at keyn blir sjekket? Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du bør nok sjekke IP adressen din og forbindelsen til internett og slutte og whine!! det burde ikke være så stort problem å få fjerna viruset! Noen ganger kan du gå inn på www.symantec.com ellerno og finne det viruset så finner du filnavnet det går under så søker du etter det og sletter det! det funker ikke på allle virus men du kan jo prøve! Lenke til kommentar
ADT Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 og nå har noen forbanna fritidsproblem unger lagd et virus som tar koden fra uskyldige folk! [OFFTOPIC] Tviler på at noen uskyldige unger kan lage sånt =P Tror nok heller at det er noen voksne datanerder ja er man under 20 år og bor med mamma, er man unge... Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 og nå har noen forbanna fritidsproblem unger lagd et virus som tar koden fra uskyldige folk! [OFFTOPIC] Tviler på at noen uskyldige unger kan lage sånt =P Tror nok heller at det er noen voksne datanerder ja er man under 20 år og bor med mamma, er man unge... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Deaktiverte brannmuren (Keiro) og da virket det.. :S Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 lol.... du må bare krysse av inne på firewallen at BF:V skal få lov til å connecte til internet Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 lol....du må bare krysse av inne på firewallen at BF:V skal få lov til å connecte til internet Det var det jeg gjorde med brannmuren først.. For den ba om tillatelse og jeg sa husk og yes.. Installerte en annen brannmur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå