Martinabc Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vet ikke om dette passer inn i her, men jeg tar sjansen. For 2 dager siden satt jeg og leka med høytalerne mine, dvs. plugga dem inn i tvèn. Da jeg var ferdig plugga jeg dem inn i pcen igjjen, men det ble ikke sorrund lyd, så jeg satte lydkort settings til deafult. Da virket det. Så gikk jeg inn i winamp, trykte på en sang, og da låste hele maskinen seg. Jeg slå den av med hovedknappen, og forventet at alt skulle funke når den kom på igjen. Men det gjorde den ikke; Jeg vet ikke om det er noe feil med pcèn, men noe må det jo være. Problemet mitt er at når jeg slår på pcèn, virker skjermen helt til jeg kommer til den første windows xp logoen. Da "blingser" bildet litt, skjermen drar lizzom litt til skrå, og så kommer bildet tilbake igjen. Når maskinen er nesten på vei inn til skrivebordet, jeg ser ikke skrivebordet, men det er ikke langt unna, slår skjermen seg av og det orange lyset kommer frem. Jeg har skjekket alle ledingene bak skjermen, og skjermen virker på den pcèn jeg sitter på nå. Jeg kjøpte pcèn min hos komplett ivår, jeg åpnet den av ren nysjerrighet for noen måneder siden, men jeg rørte ikke noe. Hvordan jeg vet at maskinen kommer inn til skrivebordet, er at jeg hører Windows XP "musikken". CPU: AMD athlon 64 3000+ Lydkort: Sound blaster 2 tror jeg. Grafikkort: Gainward geforce FX5700 ultra. Ram:1024 mb ddr. hovedkort: MSI k8t neo... noe. Resten vet jeg ikke, men jeg trenger hjelp, og jeg gidder ikke å betale masse for en eventuel reprasjon før jeg vet hva som er i veien, og om jeg kan fikse det selv. Lenke til kommentar
Martinabc Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 ingen som vet det? Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 HAr du plugga høgtalarane rett? Prøv og start pc uten lydkort. dvs ta ut kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå