Jihadinmymind Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Skal være lyd/dj ansvarlig på et arrangement. Har ca. 120 gb musikk på pcen min og trenger et bra dj program, winamp holder ikke. Hadde vært digg om programmet også kunne organiser musikk. Venter spent på svar! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Anbefaler PCDJ og http://otsdj.com/ Husker ikke hvor førstnevnte finnes, men det gjør sikkert vår venn Google... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Traktor > PCDJ. PCDJ er bare jall. Og ja, jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Må si meg enig med HalTan. Traktor er langt bedre enn PCDJ. Og ja, jeg snakker også av erfaring. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sist jeg prøvde ut slike programmer så var det kun bpm studio som faktisk gikk an å mikse skikkelig med Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hvor finner jeg traktor? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Lettere å mikse med Traktor, men BPM Studio er ikke så verst. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Sist jeg prøvde ut slike programmer så var det kun bpm studio som faktisk gikk an å mikse skikkelig med Har jeg også brukt, funker forsåvidt bra, men jeg sleit med at det kræsja hele tida. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Av de eg har prøvd så vil eg anbefale Traktor ja.... Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Har snart fått traktor, men har lastet ned pcdj for å teste... Problemet er at jeg ikke klarer å adde noe av min musikksamling til programmet... Noen som gidder å forklare meg? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kan noen forklare meg hvordan jeg kan høre en sang i hodetelefonene og en sang på høytalerene...? Slik at jeg kan mixe inn... Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Henger meg på de andre her og anbefaler Traktor DJ-Studio fra Native Instruments. Det beste jeg har prøvd iallefall.. Kan noen forklare meg hvordan jeg kan høre en sang i hodetelefonene og en sang på høytalerene...? Slik at jeg kan mixe inn... Hvis du skal bruke hodetelefonene til "Cue'ing" så må du enten ha to lydkort eller lydkort med flere kanaler (surround). Jeg bruker Traktor, og har definert den ene surround-utgangen på lydkortet mitt til å gå til hodetelefon og det fungerer upåklagelig. Du finner innstillinger for dette i Traktor. Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Okey, har 7.1 lydkort så da burde jeg nok klare å finne en utgang.. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Noen som vet hvor jeg finner traktor? Freeware eller betal-versjon? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 http://www.download.com/Traktor-DJ-Studio/...0-10321109.html Prøvde det med å koble til med surround utgang.. Men finner ikke ut hvor jeg velger det hen.. Non som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 atomix (virtual dj) og mixmeister er meget habile alternativer oxo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 atomix (virtual dj) og mixmeister er meget habile alternativer oxo jeg ville ikke akkurat skrytet mixmeister opp i himmelen... er det sånn at jeg er jævla dum når jeg ikke fårstår noe av Traktor?? Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fårstår ikke hvordan man får till to lydenheter.. Alltså, headset og høtalere med hver sin lyd, så man kan mixe.. Har 7.1, og blitt fortalt at det skal virke.. Men hvor stiller man inn hen?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 atomix (virtual dj) og mixmeister er meget habile alternativer oxo jeg ville ikke akkurat skrytet mixmeister opp i himmelen... er det sånn at jeg er jævla dum når jeg ikke fårstår noe av Traktor?? Kjenner ikke til Mixmeister, men Atomix er iallefall skikkelig noobieopplegg. Liker ikke helt miksing på datamaskinen, men Traktor er å anbefale. Native Instruments er kjent for sine kvalitetsvarer. Men ingenting slår the real thing, det kan jeg si selv om jeg ikke kan bruke noen av delene ordentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå