daffyr Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 er dette eit bra kort til spilling: http://www.psdata.no/ps.asp?it=107585&mlevel=011300 og funker det selv om jeg har ddr2 ram på maskina Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er greit nok det vet du! Holder jo til det meste vil jeg tro. Riktignok ikke om du er kresen på bildekvalitet o.l. Du kan jo se etter 6600GT, disse kortene tar ALT av spill og kkan kjør høy oppløsning. Finner du bl.a på komplett! MSI sitt.. Og det funker med DDR2 minne ja, det er jo laget for brikkesett med PCIe, hvorfor skulle det ikke funke? Eventuelt X700pro/XT kan du jo og se på Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ikke det beste, men fullstendig brukbart hvis du ikke er så alt for kravstor. Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er som prisen tilsier vil jeg tro, helt greit! Ville heller valgt et litt bedre kort.. rundt 1500-2000 da dette som oftest gir bedre ytelse/pris. MortenGj Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 enig med fredriku! det han sier er som-oftest riktig, så hør på han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå