ggp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Syntes jeg har nådd langt i php etter jeg har studert i en uke Jeg har laget en nyhet/text editor som jeg selv syntes jeg er fornøyd med Ta en liten titt her Gi kommentarer på ting som jeg burde forbedre evt ... Endret 6. desember 2004 av ggp Lenke til kommentar
audunr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Tja. Vet ikke helt hva du skal bruke den til, men den var jo ganske... enkel. Du kan f.eks. ikke redigere det du har skrevet etter at du har lagret det, og det er heller ingen mulighet for å vente med å publisere nyheten du lagrer. Men alt til sitt bruk, som ho sa, brura. MVH Audun Lenke til kommentar
phanti Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 suverent det der, hva med å prøve å få til det audunr pekte på? Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Redigering og slette funksjon er et must. Sånn vente med å publishere funksjon er genial. Hvis du skal lage skikkelige nyhetscript vil jeg anbefale å lære deg mysql. Men det kan du vel ikke ha på start.no ;D Lenke til kommentar
audunr Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Og en ting til, siden er ikke passordbeskyttet, men det visste du vel. :-) Lykke til! MVH Audun Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 kansje du kunne poste kodene Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Den mangler linebreak.. Den klikker fullstendig hvis du skriver inn et langt ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå