Gå til innhold

Skal kjøpe mx-1000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bra nok den. På papiret er det andre mus som er bedre, men om du merker noe i praksis er jeg ikke sikker på.. Det som varierer fra mus til mus, som det ikke finnes noe fasitsvarpå, er hvordan den passer i DIN hånd. Derfor kan det være lurt å ta i noen mus før du kjøper. Men MX1000 pleier å "passe" til alle hender, så det er lite sansynlig at du vil få store problemer med å bruke denne.. Bra mus.

Lenke til kommentar
skal du bruke den til spilling så vet jeg ikke opm jeg ville gått for mx1000,

ville heller gått for mx510 eller denne

Hvorfor er du så sikker at MX1000 ikke er god nok? Fordi du har lest det et eller annet sted (gamer.no f.eks) eller snakker du ut i fra egen erfaring!? Jeg får min MX1000 i morgen eller overmorgen. Skal ikke si at den er bedre eller verre enn andre musene i gamer klassen. Det som er synd er at vi forbrukere ikke har mulighet å teste mus før kjøpet.

Hilsen

Staljin

Lenke til kommentar
nei, har ikke testet denne musen, men vil tro at den veier en god del mer enn mx510 og

razer....tilsammen :p neida

men den er jo stor som en murstein og er trådløs, men kan godt være at denne musen egner seg godt til spilling

Vel, det er ikke akkurat alle som syns at en tung mus ikke er god nok, Jeg har denne prahistoriske utgaven av trådløs mus og tastatur og jeg er sikkert på at MX1000 er mye lettere enn den jeg har nå. Jeg er egentlig fornøyd med musa, det er bar dens ergonomiske egenskaper jeg er misfornøyd med og det er derfor jeg kjøpte meg MX1000.

Staljimn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...