Gå til innhold

Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Hei der.

Det har seg sånn at datamaskina mi har blitt skikkli dust nå. Den har funket (nesten) helt fint frem til igår. Jeg skulle skru den på, og den startet, men etter ca 5 sekunder stoppa den igjen. Jeg prøvde meg litt frem og sånn, og fant til slutt ut at det var den ene harddisken min som gjorde det, hvis jeg koblet fra den så klarte maskina ihvertfall å starte(slo seg ikke av igjen). Men det hjalp ikke veldig mye. Jeg havnet rett i BIOS'en, og det sto ettellerannet om at det kun var mulig å kjøre med minnefrekvens på 333MHz eller over(er bare et alternativ å velge i bios, 333). Jeg har også prøvd en del andre ting, annen prosessor, annet hovedkort, annen vifte, mer/mindre RAM og enda mer. Den vil fortsatt ikke starte ordentlig.

Noen som veit hva som kan være problemet?

Hvis det hjelper noe så er detta Maskina mi:

AMD XP2600+

ASUS A7V333-x

1x WDC 120gb og 1x WDC 200gb

Abit Siluro Ti400 128mb osv:p

+ litt andre deler, men er vel ikke såå viktig det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...