Xantix Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har denne brenneren og flere feilbrenninger på over 4.483mb med overburn aktivert sier meg at denne brenneren ikke støtter det.... litt rart med tanke på at min plextor 708a som er en eldre brenner gjør det. Plextoren har fint klart å brenne 4590mb uten problemer og plata var 100% lesbar på dvd-rom og stue dvd/divx spiller. Lurer på om noen vet om det finnes en firmware som gir 2510a overburn støtte. X. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror ikke NEC generelt støtter overburn av DVD. Har en 3500 og den støtter det heller ikke med standard firmware 2.18. NEC støtter veldig lite og er drit kjedelig men gjør det den kan gjøre skikkelig Lenke til kommentar
whom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 et program som støttet det jeg kom over, men var ikke mye til program, ikke noe på ha på Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 http://www.micheldeboer.nl/firmware/index.html Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Vel var ikke helt stabilt det overburn greiene alikevel, tror ikke jeg vil anbefale. Eneste positive er vel det at selv om plata feiler heller på slutten så ser innholdet ellers ut til å være intakt. Det er bare det siste, som uansett ikke ville fått plass ellers som evt blir uleselig. Ikke annet å gjøre enn å vente på at dual layer platene faller ned til under 20 kr X. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå