reeeeg Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei! Dagens tilbud i Netshops julekalender virker ganske fristende, i og med at familien trenger ny DVD-spiller. Jeg lurer bare på hva folk tror om dette, eventuelt om noen har erfaringer med det? Kanskje også komme med andre forslag? Vær gjerne litt kjapp, hvis det skal bestilles må det da bestilles innen kl. 24 i dag! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vet ikke om jeg ville satset på dette tilbudet, det får du eventuelt finne ut av selv. Noe jeg kan bidra med er med andre ord et annet anlegg som også koster litt mer peng, men er vel verdt dem også regner jeg med Det høyt elskede; Logitech z-5500 Er jo veldig stor prisforskjell på disse to pakkene da, men kjøper du z-5500 er du garantert god lyd. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hehe, ja vet det. Men det er det med prisen.. Og så er det jo både DVD og høyttalere i Netshops tilbud.. Hmm, valgets kval Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hehe, ja vet det. Men det er det med prisen.. Og så er det jo både DVD og høyttalere i Netshops tilbud.. Hmm, valgets kval Kan du trykt si Du har vel noe angrefrist om du bestiller dagens tilbud? Eller kanskje ikke siden det nettopp er et tilbud?! Om du bestiller, gi tilbakemelding på om det var noe tess da Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vanvittig pris da! Men må jo nesten være bajas kvalitet til den prisen eller? Lenke til kommentar
leffa Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 he mine tvil på om de er noe serli go lyd å de greiene der. Men til den prisnen so skal man ikkje vente so mye då. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Til den prisen er kvaliteten lik resirkulert eggekartong....Styr unna! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hehe, greit! Takk for svar Da får jeg nok finne meg noe annet å satse på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå