crosworth Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei, jeg har "kræsjet" den bærbare PC'en min.. Installerte Windows XP Home på nytt, og da måtte jeg aktivere windows med den CD'en som fulgte med PC'en (bærbar HP). Mitt spørsmål er; Hvis jeg "kræsjer" PC'en igjen, får jeg da problemer med å aktivere win en gang til? Hvor mange ganger kan jeg aktivere Win? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 I prinsippet kan du aktivere Windows så mange ganger du vil, men mener å huske at du må ringe Microsoft for ny aktiveringskode etter tre aktiveringer med samme serial. Correct me if I'm wrong... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 I prinsippet kan du aktivere Windows så mange ganger du vil, men mener å huske at du må ringe Microsoft for ny aktiveringskode etter tre aktiveringer med samme serial. Correct me if I'm wrong... jeg har reinstallert windows xp home rundt fem ganger trur jeg. Ikke hatt noe problem med reaktiveringa.. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 dere har vel ikke reinstall det på 1 dag vel? Lenke til kommentar
crosworth Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Går det ikke å reinstallere flere ganger samme dagen? Fikk beskjed om at win allerede va aktivert sisste jeg prøvde 2 ganger samme dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå