brd Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Til dere som har opplevd ingen intro og svart bakgrunn i RTW etter patch 1.2 så er grunnen til dette at dere ikke har mediaplayer 10. korleis laster ned det ? Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Legg til hvordan man tar bilder, hvor de legger seg, hvordan man får bildefilene i bildemappa til RTW til å bli bilder. Og alternative muligheter til å ta bilder. Vet ikke så mye om dette så hvis du føler for å få noe du bare kan quote inn kan kanskje noen andre hjelpe? Har ingenting med spillet etter min mening. Dette er filbehandlingskunnskap. eg lurer på? 1kva er bedre med 1,2 patc? [/b]2når fienden står klar til å angripe borgen min (dagen før) og eg går i byen og landskape rundt borgen.ser eg ingen fiende. korleis har dette seg? Jeg ser ingen grunn til å stappe patchnotes inn i FAQ'en. Alt står da der. Dette er et selvmordsoppdrag, som i motsetningen til selvmordsoppdragene ikke spiller på samarbeidsviljen til offeret. Les den et par ganger shicca, så ser du noe rart. *Hysj* Du bør legge til at på arcade mode så får man ikke endre på oppstillingen til unitsene før kampen. Done Du må legge ut link til support til Gamespy og Activision. Det kan være nyttig Spessielt for meg som forgjeves prøver å lete etter det nå. Skal kjefte litt på gamespy www.activision.com / www.gamespy.com <-- Trenger da virkelig ikke mer en dette IMHO, og disse bør ikke være SÅ vond å finne. Men jeg kan da stappe inn noen linker. Til dere som har opplevd ingen intro og svart bakgrunn i RTW etter patch 1.2 så er grunnen til dette at dere ikke har mediaplayer 10. vet ikke om du har hørt det før, men skriver det uansett. Både og, jeg har heller ikke Mediaplayer 10, men det funker phett her. Står ikke noe om det på sidene til Activision heller, ergo tror jeg ikke dette er en global bug. Shicca??? kommer det en liten oppdatering snart, der du legger til våre nyeste ideer? Consider it done. Endret 7. mars 2005 av Shicca Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jippi! sehr ghut. Vurderte og sende deg en PM og msae litt på deg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vis ingen hensyn! Her kan soldater både drukne og brenne... Vis ingen hensyn? Elelr ikke vis hensyn? eller vis ikke hensyn? Er i ord'ntlig pirke humor id ag skjønner du Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Du må legge ut link til support til Gamespy og Activision.Det kan være nyttig Spessielt for meg som forgjeves prøver å lete etter det nå. Skal kjefte litt på gamespy http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=340651 Noen gang tenkt på å sjekke denne posten? Er sticky her. Har forresten bare lagt til support sider for Activision. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Jasså... Kanskje jeg skal pirke litt jeg også da Tre skrivefeil på total 20 ord, en orddelingsfeil og en tegnsett feil... *tsk tsk* Vis ingen hensyn! Her kan soldater både drukne og brenne... Vis ingen hensyn? Elelr ikke vis hensyn? eller vis ikke hensyn? Er i ord'ntlig pirke humor id ag skjønner du "Vis ingen hensyn? Eller ikke vis hensyn? Eller vis ikke hensyn? Er i ord'ntlig (denne er på grensen) pirkehumør i dag skjønner du. <- punktum " Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Brrrrr..... Er i ordentlig pirkehumør i dag, skjønner du. Kommaregler er ikke å forakte, de heller. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Lets get back to topic shall we? Fine. hihi, kan gå litt fort for meg innimellom. Tror jeg må kjøpe meg et tastatur med mer GHz Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Kanskje du har lyst å legge til hvorfor man ikke kan spille når man innstallerer R: TR på en ubrukt rome-innstallasjon? Se tråden min her Herr brun Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Kanskje du har lyst å legge til hvorfor man ikke kan spille når man innstallerer R: TR på en ubrukt rome-innstallasjon? Se tråden min her Herr brun Nei, dette går på Total Realism modden, og har ikke noe med "vanilla" Rome og gjøre. Denne FAQ'en er myntet på nettopp vanlig Rome. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Okei, tenkte du kanskje ville legge det til siden du har skrevet noe om modder på slutten av guiden Herr Brun Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Okei, tenkte du kanskje ville legge det til siden du har skrevet noe om modder på slutten av guiden Herr Brun Joda, det stemmer. Mods er å finne i min FAQ, men da kun hvor du skaffer dem, og hva de generelt går ut på. Hver enkelt mod har sin egen FAQ postet en plass, og jeg vil derfor ikke kopiere andres FAQ inn i min egen, og det vil sikkert ikke de heller. Mods kan, som også beskrevet i FAQen, diskuteres istede i denne posten. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 WoW! Det var genialt! Det skulle jeg ha hatt når jeg spilte.. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Det fulgte jo med et kart når du spilte?... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Men tenk på de som har piratkopiert versjon da, TSP Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Huff of huff. Slike folk liker vi jo ikke å tenkte på her på forumet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Du kan regne med at alle de som har skrevet en del her, men ikke har joina klanen vår, er sjørøvere. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 12. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2005 Sjørøvere eller annet pakk. Kartet har verdi for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå