Shicca Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 Ble ingen 2.0 dessverre. Jeg hadde skaffet bilder til alle factions, men disse likte heller dårlig tekstformateringen på forumet her. I tillegg lagde jeg en full unitoversikt, men denne fant jeg ut var egentlig bare bortkasta, da dette er en FAQ, ikke en stategiguide. Jeg beklager at det har tatt sånn tid, men det tok litt tid å lage den unitoversikten. (Også ble det ikke noe bruk for den... Akk) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Bra arbeid anyway. Du kan jo lage en strategiguide og da.... hvis du gidder! Men vil gjerne få muligheten til å tilføye noe . Replay: Man kan bare ta replay av Custom battle( det er irriterende tror jeg skal melde fra til CA om det så lenge de godtar dårlig engelsk... ) og Multiplayer (som jo forsovet er det samme) Kanskje Historic battle husker ikke helt. Også var det noe mer men det husker jeg ikke nå... TSP Endret 3. januar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Go shicca! Jeg paster litt om guvernørerene, som jeg skrev i en annen tråd: "Command": Nyttig i byer der du venter fiendentlige angrep, ellers unyttig. "Management": Nyttig, fordi den gir bonus på inntekten i byen. "Influence": Etter min mening den beste, fordi den roer ned innbyggerne. Spesielt nyttig i store byer eller byer langt fra sentrum (hovedstaden). I tillegg kommer ulike spesialegenskaper, som er listet opp. Her må du nesten lese deg frem selv, men jeg kan si så mye som at disse kan være minst like nyttige! Du utdanner folka dine ved å ha de i en by med et akademi (som kan oppgraderes). Mer kan du ikke gjøre aktivt. De vil få egenskaper og stab, litt tilfeldig, hver runde. Ta med om du vil, feel free to edit Lenke til kommentar
knight_darklord Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Noe du kunne adde og svare på i din FAQ: Hvordan bytter man retinue mellom generalene? Har en gammel gen. som har en lang hale av retinue, vil gjerne overføre dem (ihvertfall noen til en yngre general før den gamle dør RIP =P Har funnet ut av det, men fint om du tar d med i din FAQ =) du kunne jo være så vennlig å skrive det opp i denne tråden i mellomtiden allikevell kansje? Shicca har allerede svart på det i sin FAQ Så bare se hva som står under hans innlegg Her har du hvordan Herr Brun forklarte d for meg: "Du må ha to generaler i samme hær. Så velger du den ene generalen, høyreklikker på ham, og drar retinuen over. Det er en del kombinasjoner som ikke går an, og en general kan ikke ha to av samme retinue-medlem. Dette går bare med retinue, ikke med traits. " -sitat av Herr Brun Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Noe du kunne adde og svare på i din FAQ: Hvordan bytter man retinue mellom generalene? Har en gammel gen. som har en lang hale av retinue, vil gjerne overføre dem (ihvertfall noen til en yngre general før den gamle dør RIP =P Har funnet ut av det, men fint om du tar d med i din FAQ =) du kunne jo være så vennlig å skrive det opp i denne tråden i mellomtiden allikevell kansje? Shicca har allerede svart på det i sin FAQ Så bare se hva som står under hans innlegg Her har du hvordan Herr Brun forklarte d for meg: "Du må ha to generaler i samme hær. Så velger du den ene generalen, høyreklikker på ham, og drar retinuen over. Det er en del kombinasjoner som ikke går an, og en general kan ikke ha to av samme retinue-medlem. Dette går bare med retinue, ikke med traits. " -sitat av Herr Brun BTW: Velkommen til forumet knight darklord On-Topic: FaQ-en har blitt veldig bra all skryt til deg Shicca. Keep up the good work Endret 4. januar 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
havfal Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Shicca har allerede svart på det i sin FAQ Så bare se hva som står under hans innlegg Her har du hvordan Herr Brun forklarte d for meg: "Du må ha to generaler i samme hær. Så velger du den ene generalen, høyreklikker på ham, og drar retinuen over. Det er en del kombinasjoner som ikke går an, og en general kan ikke ha to av samme retinue-medlem. Dette går bare med retinue, ikke med traits. " -sitat av Herr Brun mener ganske sikkert at jeg stilte spørsmålet før Herr Brun skrev det, og ihvertfall før shicca skrev det i FAQ'en. Lenke til kommentar
knight_darklord Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 mener ganske sikkert at jeg stilte spørsmålet før Herr Brun skrev det, og ihvertfall før shicca skrev det i FAQ'en. Oki, men nå har du vet du svaret ihvertfall =) On topic:Bra FAQ, Shicca! Off topic: til Orresnei: takk for velkomsthilsen =) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Her har vi statistikker på traits: http://geraldtan.com/rtw/traits6-sort=alphabet.pdf Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Linken til Viking Mod er "feil": (Nåværende link) Men hovedforumet ligger på denne sida: Det "riktige" forumet Pirke, pirke.... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kanskje du legger til en link til 1.2 også shicca? Vet det er en egen for det, men like greit og ha den her også? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://download.activision.com/totalwar/RomeTW_1.2_Patch.exe Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Legg til hvordan man tar bilder, hvor de legger seg, hvordan man får bildefilene i bildemappa til RTW til å bli bilder. Og alternative muligheter til å ta bilder. Vet ikke så mye om dette så hvis du føler for å få noe du bare kan quote inn kan kanskje noen andre hjelpe? TSP Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 eg lurer på? 1kva er bedre med 1,2 patc? [/b]2når fienden står klar til å angripe borgen min (dagen før) og eg går i byen og landskape rundt borgen.ser eg ingen fiende. korleis har dette seg? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Dette er et selvmordsoppdrag, som i motsetningen til selvmordsoppdragene ikke spiller på samarbeidsviljen til offeret. Les den et par ganger shicca, så ser du noe rart. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Du bør legge til at på arcade mode så får man ikke endre på oppstillingen til unitsene før kampen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du må legge ut link til support til Gamespy og Activision. Det kan være nyttig Spessielt for meg som forgjeves prøver å lete etter det nå. Skal kjefte litt på gamespy Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Til dere som har opplevd ingen intro og svart bakgrunn i RTW etter patch 1.2 så er grunnen til dette at dere ikke har mediaplayer 10. vet ikke om du har hørt det før, men skriver det uansett. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du, jeg har ikke mediaplayer 10, men det funker fett her. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du, jeg har ikke mediaplayer 10, men det funker fett her. ok da... men sånn var det hos meg. kan være verdt å nevne. hmm... mulig det bare er en plugin. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Shicca??? kommer det en liten oppdatering snart, der du legger til våre nyeste ideer? Edit: Artig, mitt 313ende innlegg i denne kategorien jo *suse rundt i bilen til Donald* Endret 5. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå