Gå til innhold

Skal avbestille noe på komplett, hvordan?

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en ruter som koste 200 mindre i dag enn i går, men i går bestilte jeg 3 ting som var billigere i går. Så jeg skulle gjerne hatt den til 500 ikke 700, så hvordan avbestiller jeg den? Hvis jeg bestiller den igjen etterpå må jeg da betle frakt på en eller blir det bare sammen med det andre? For når jeg tar den i handevognen blir det jo mer frakt. Håper noen kan hjelpe meg å fikse dette, må ofc ha svar innen i dag, da de kansje snart pakker den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja og når jeg har logget inn, hvordan avbestiller jeg da?

Har for meg at du ikke kan avbestille ENKELTE ting på en ordre med FLERE ting hos Komplett.

Eneste muligheten du har er å ringe de grykjapt etter åpningstid i morgen (om den ikke er sendt/plukkliste enda), og prøve å få det til på noen måte da, eller avbestille alt og bestille alt på nytt i en ny ordre (om det lønner seg). Men om tilbudene gjelder julekalendertilbud (2 eller flere varer) kan det skje at de ikke vil vise velvilje og dermed ikke gir deg det billigste på alt, og du får dermed bare bestemme deg hva du vil ha billig og hva du vil ha litt dyrere.

Mvh ponke

Lenke til kommentar
Tar det så lang tid å slette ein ordre for å lage ein ny?

Om du hadde lest første innlegget nøye, så hadde du sett at vedkommende opplyste at NOEN varer var billigere "i går" (2 dager siden nå), og at en av varene helt plutselig ble satt ned "idag" (i går...?) mens de andre ble satt opp! Trådstarter ville/vil prøve å få alt til den billigste prisen. Skal ikke klage på deg for mye, jeg hadde selv vansker for å se det, da det var veldig subtilt skrevet at det var flere forandringer på gang. Tenkte bare jeg skulle opplyse om det.

Mvh ponke

Lenke til kommentar

Eg svarte til pertm, skulle nok ha quota der. Men eg har ikkje heilt tatt første posten enda...*lese den for fjerde gang*

Prøver meg: Han bestillte 4 varer. Ruteren var billigare i dag enn i går, mens dei 3 andre var dyrare. Så han vil fjerne ruteren frå bestillingen og legge den inn på nytt til 200kr mindre. Og om han bestiller alt på nytt så blir dei 3 andre varene dyrare.

Noko i den duren? Sånn er det alltid med PC-utstyr, prisane varierer heile tida.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Eg svarte til pertm, skulle nok ha quota der. Men eg har ikkje heilt tatt første posten enda...*lese den for fjerde gang*

Prøver meg: Han bestillte 4 varer. Ruteren var billigare i dag enn i går, mens dei 3 andre var dyrare. Så han vil fjerne ruteren frå bestillingen og legge den inn på nytt til 200kr mindre. Og om han bestiller alt på nytt så blir dei 3 andre varene dyrare.

Noko i den duren? Sånn er det alltid med PC-utstyr, prisane varierer heile tida.

Hehe, joda, det høres ut som det er/var situasjonen til trådstarter.

pertm: Jeg vil tro at det er teknisk krevende å få til en ordning hvor man kan redigere ordrene fritt før de sendes til plukkliste. Dette tror jeg mest gjelder de som bestiller og så betaler med VISA, da rutinene er slik at det blir problematisk da ordren/beløpet må verifiseres av brukeren vha koder og nummer for hver endring av kostnaden/ordren da beløpet må sjekkes mot kort/konto, eventuelt overføres tilbake fra Komplett og nytt beløp/ny VISA-prosessering gjøres. Postoppkrav-kunder ser jeg derimot ikke noen større vansker med å implementere noe slikt til, foruten at det er masete å ha forskjellige rutiner på slikt da avbestillingsopplegget burde fungere for 99% av kundene til Komplett. Dette vil jeg tro er grunnene til at Komplett ikke tilbyr noe slikt enda.

Mvh ponke

Lenke til kommentar
Du kan sende en mail til de etter du har fått den, om at den vil bli sendt tilbake.

Da går du ned på posten og så sier du at de skal sende pakken tilbake til de som sendte den(komplett.no).

Det SKAL gå!

Det er ikkje poenget her, og i hans tilfelle vil vinninga gå opp i spinninga og over på tap. Er berre snakk om 200 kroner her.

Vær glad for at du fekk dei 3 varene før prisen vart satt opp og betal dei 200 kronene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...