Innos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har bestilt en ruter som koste 200 mindre i dag enn i går, men i går bestilte jeg 3 ting som var billigere i går. Så jeg skulle gjerne hatt den til 500 ikke 700, så hvordan avbestiller jeg den? Hvis jeg bestiller den igjen etterpå må jeg da betle frakt på en eller blir det bare sammen med det andre? For når jeg tar den i handevognen blir det jo mer frakt. Håper noen kan hjelpe meg å fikse dette, må ofc ha svar innen i dag, da de kansje snart pakker den. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Du må logge deg inn på konto sidene dine for å avbestille en vare. Det er ikke mulig å legge til varer, så bestiller du routeren igjen, vil du få to pakker med tilhørende porto og oppkrav. Endret 6. desember 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Ja og når jeg har logget inn, hvordan avbestiller jeg da? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hehe prøvde nettopp sjøl.. fikk ikkj de til... skulle bare ha vekk en ting fra bestillinga då so... "hvaEva" Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ja og når jeg har logget inn, hvordan avbestiller jeg da? Har for meg at du ikke kan avbestille ENKELTE ting på en ordre med FLERE ting hos Komplett. Eneste muligheten du har er å ringe de grykjapt etter åpningstid i morgen (om den ikke er sendt/plukkliste enda), og prøve å få det til på noen måte da, eller avbestille alt og bestille alt på nytt i en ny ordre (om det lønner seg). Men om tilbudene gjelder julekalendertilbud (2 eller flere varer) kan det skje at de ikke vil vise velvilje og dermed ikke gir deg det billigste på alt, og du får dermed bare bestemme deg hva du vil ha billig og hva du vil ha litt dyrere. Mvh ponke Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg sendte email til dem om dette for noen månder siden og fikk svar at en måtte avbestille alt og bestille det på nytt. Det er visst ikke mulig å avbestille en enkelt ting. Håper de fikser dette snart Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tar det så lang tid å slette ein ordre for å lage ein ny? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tar det så lang tid å slette ein ordre for å lage ein ny? Om du hadde lest første innlegget nøye, så hadde du sett at vedkommende opplyste at NOEN varer var billigere "i går" (2 dager siden nå), og at en av varene helt plutselig ble satt ned "idag" (i går...?) mens de andre ble satt opp! Trådstarter ville/vil prøve å få alt til den billigste prisen. Skal ikke klage på deg for mye, jeg hadde selv vansker for å se det, da det var veldig subtilt skrevet at det var flere forandringer på gang. Tenkte bare jeg skulle opplyse om det. Mvh ponke Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Eg svarte til pertm, skulle nok ha quota der. Men eg har ikkje heilt tatt første posten enda...*lese den for fjerde gang* Prøver meg: Han bestillte 4 varer. Ruteren var billigare i dag enn i går, mens dei 3 andre var dyrare. Så han vil fjerne ruteren frå bestillingen og legge den inn på nytt til 200kr mindre. Og om han bestiller alt på nytt så blir dei 3 andre varene dyrare. Noko i den duren? Sånn er det alltid med PC-utstyr, prisane varierer heile tida. Endret 8. desember 2004 av zeph Lenke til kommentar
ponke Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Eg svarte til pertm, skulle nok ha quota der. Men eg har ikkje heilt tatt første posten enda...*lese den for fjerde gang* Prøver meg: Han bestillte 4 varer. Ruteren var billigare i dag enn i går, mens dei 3 andre var dyrare. Så han vil fjerne ruteren frå bestillingen og legge den inn på nytt til 200kr mindre. Og om han bestiller alt på nytt så blir dei 3 andre varene dyrare. Noko i den duren? Sånn er det alltid med PC-utstyr, prisane varierer heile tida. Hehe, joda, det høres ut som det er/var situasjonen til trådstarter. pertm: Jeg vil tro at det er teknisk krevende å få til en ordning hvor man kan redigere ordrene fritt før de sendes til plukkliste. Dette tror jeg mest gjelder de som bestiller og så betaler med VISA, da rutinene er slik at det blir problematisk da ordren/beløpet må verifiseres av brukeren vha koder og nummer for hver endring av kostnaden/ordren da beløpet må sjekkes mot kort/konto, eventuelt overføres tilbake fra Komplett og nytt beløp/ny VISA-prosessering gjøres. Postoppkrav-kunder ser jeg derimot ikke noen større vansker med å implementere noe slikt til, foruten at det er masete å ha forskjellige rutiner på slikt da avbestillingsopplegget burde fungere for 99% av kundene til Komplett. Dette vil jeg tro er grunnene til at Komplett ikke tilbyr noe slikt enda. Mvh ponke Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du kan sende en mail til de etter du har fått den, om at den vil bli sendt tilbake. Da går du ned på posten og så sier du at de skal sende pakken tilbake til de som sendte den(komplett.no). Det SKAL gå! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du kan sende en mail til de etter du har fått den, om at den vil bli sendt tilbake.Da går du ned på posten og så sier du at de skal sende pakken tilbake til de som sendte den(komplett.no). Det SKAL gå! Det er ikkje poenget her, og i hans tilfelle vil vinninga gå opp i spinninga og over på tap. Er berre snakk om 200 kroner her. Vær glad for at du fekk dei 3 varene før prisen vart satt opp og betal dei 200 kronene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå