birdyboy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hallais. Noen her som bruker eDonkey og har peil på å få åpnet riktige porter (og hvordan jeg gjør det) på en thomson router uten å kutte ut router funksjonen som ligger i routeren. Får bare unreachable, og det er så utrolig kjipt. Har jo Telenor ADSL, og alle jeg kjenner som har det, har samme problem med dette programmet. Lenke til kommentar
birdyboy Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Har prøvd de retningslinjene som står på hjemmesidene til online.no/adsl, men det funka ikke. Fikk til slutt reachable, men ikke routerfunksjon lenger da... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kan det være noe slikt? Var kanskje ikke det du mente? http://www.portforward.com/cportsnotes/edonkey/eDonkey.htm Lenke til kommentar
birdyboy Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Nja, ikke helt. Det er rett og slett ikke mulig å få reachable uten å få et par porter eller mer åpnet i routeren. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 TCP port 4661 to connect to the eDonkey server TCP port 4662 to connect with other clients UDP port 4665 to send messages to other eDonkey servers All eDonkey / Overnet ports user configurable. Hvordan du åpner porter på en Thomson router veit jeg ikke. Lenke til kommentar
birdyboy Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 OK, så jeg må bare gå inn på routeren å legge til de portene der da? Hmm, hjem å prøve Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Og husk, google er din venn. Det var der jeg fant svaret ditt, og jeg veit at det står hvordan du åpner porter med akkurat din router og Lenke til kommentar
birdyboy Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hehe, Kay Skal prøve å google litt etter noen svar senere. Sitter på jobb og har tråla et par forum bare. Blir så oppgitt når jeg ikke får til no. Spes oppgitt over hele Telenor opplegget. De gjør jo alt så utrolig mye vanskeligere enn det trenger å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå