BiaZ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Som den nyskjerrige gutten jeg er, klarer jeg rett og slett ikke la være å spørre; Hva er det SnowDOG har sagt/gjort, som gjorde ham uegnet som moderator ? (Skjønner at jeg mest sannsynlig ikke vil få svar på det uansett, men lever i håpet ) Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 QUOTE (BiaZ @ 07/12/2004 : 01:04) Som den nyskjerrige gutten jeg er, klarer jeg rett og slett ikke la være å spørre; Hva er det SnowDOG har sagt/gjort, som gjorde ham uegnet som moderator ? Ikke at det gjør han som uegnet som moderator, men jeg mener å ha lest det var fordi han var for seksuelt fristilt? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 QUOTE Ikke at det gjør han som uegnet som moderator, men jeg mener å ha lest det var fordi han var for seksuelt fristilt? Og det skulle bety? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Denne tråden kan umulig være inne på noe heldig spor. Skal vi slutte der? Geir Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 QUOTE (Mira @ 07/12/2004 : 13:52) QUOTE Ikke at det gjør han som uegnet som moderator, men jeg mener å ha lest det var fordi han var for seksuelt fristilt? Og det skulle bety? aner ikke, bare noe jeg leste. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 QUOTE (INGaR @ 07/12/2004 : 14:08) QUOTE (Mira @ 07/12/2004 : 13:52) QUOTE Ikke at det gjør han som uegnet som moderator, men jeg mener å ha lest det var fordi han var for seksuelt fristilt? Og det skulle bety? aner ikke, bare noe jeg leste. Hvis du ikke aner hva det betyr, hadde det kanskje vært like greit å IKKE komme med det...? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Å spekulere i årsakene til at SnowDog ikke lenger er brukermod. er langt utenfor det tråden handler om. Av respekt for snekker'n og andre som er foreslått er det på tide å komme tilbake til trådstarters forslag, det hjelper ihvertfall ikke snekker'n at noen drar tråden off-topic. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er vel kanskje greit å stenge denne tråden. Både Snekker'n og mange andre vet hvorfor han ikke er moderator osv. Hyggelig at noen vil ha han som modrator, trådstarter er ikke alene om det. Men det er vel diskutert nok? Slikt som dette burde vel egentlig ikke taes opp på dette forumet? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 QUOTE (Goophy @ 07/12/2004 : 14:48) Er vel kanskje greit å stenge denne tråden.Både Snekker'n og mange andre vet hvorfor han ikke er moderator osv.Hyggelig at noen vil ha han som modrator, trådstarter er ikke alene om det.Men det er vel diskutert nok?Slikt som dette burde vel egentlig ikke taes opp på dette forumet? Stemmer det, det er forumstyret, og igjen; forumstyret som tar seg av å få inn brukermoderatorer her. Og vi har ikke problemer med å finne kandidater hvis det trengst akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg