Gå til innhold

Snekker'n som brukermoderator

Anbefalte innlegg

Syntes absolutt Snekker'n har gjort seg fortjent til en liten forfremmelse.

Ihvertfall et tilbud(hvis han ikke allerede har fått dette)

Jeg mener dette fordi:

- Han har bidratt med masse her på forumet.

- Han kan sikkert retningslinjene veøldig godt med så mye erfaring fra forumet.

- Han skriver alltid saklig og begrunner sine meninger.

- Ikke dumt med flere bruker mod. som styrer og ordner her på forumet.

- og sikert masse mer jeg ikke kommer på i farta.

Sikkert noen som er uenig med meg og mener jeg ikke burde postet dette, men jeg følte det var nødvendig.

Takk

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (White Fox @ 06/12/2004 : 16:29)
Syntes absolutt Snekker'n har gjort seg fortjent til en liten forfremmelse.
Ihvertfall et tilbud(hvis han ikke allerede har fått dette)
Jeg mener dette fordi:
Snip...
Sikkert noen som er uenig med meg og mener jeg ikke burde postet dette, men jeg følte det var nødvendig.

Ja, det er sikkert noen som er uenige med deg. Men jeg kan ikke se hvorfor du ikke burde postet det av den grunn. Folk må vel få komme med forslag, selv om ikke alle er enige.

Så uavhengig av hva jeg måtte mene om saken, synes jeg det var et greit forslag å komme med.

Geir :)

Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 06/12/2004 : 17:12)
Meg bekjent ble Snekkern spurt om å være brukermod for lenge siden, i tiden når allyse styrte forumet. Og siden han ikke ville da vil han kanskje ikke ta på seg ansvaret nå heller? Dessuten har han vel fått warn siden den gang?

Ser ikke ut som han har fått noen warn. Sjekket og det sto ikke noen warning under nicket hans. Men hvis han allerede har fått tilbudet så....

Edit: skrivefeil

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

QUOTE (White Fox @ 06/12/2004 : 18:42)
Meg bekjent ble Snekkern spurt om å være brukermod for lenge siden, i tiden når allyse styrte forumet. Og siden han ikke ville da vil han kanskje ikke ta på seg ansvaret nå heller? Dessuten har han vel fått warn siden den gang?

Ser ikke ut som han har fått noen warn. Sjekket og det sto ikke noen warning under nicket hans. Men hvis han allerede har fått tilbudet så....

Tror ikke du kan sjekke sånt.

Lenke til kommentar

QUOTE (White Fox @ 06/12/2004 : 18:42)

Klarer du å se min advaselsbar? Nei.

Syns jeg husker Snekker'n sa "Jeg er her for å lese og lære, ikke rydde opp etter alle andre."

Lenke til kommentar

Bare så det ikke blir en diskusjon så jo jeg har faktisk 10% motatt for ca en uke siden ,

Joda jeg er blitt forespurt 2 ganger bla av allyse , imidlertid ønsker jeg ikke her å komme inn på hverken hva jeg svarte eller om det er andre årsaker som ligger til grunn .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

QUOTE (INGaR @ 06/12/2004 : 19:43)
QUOTE (Itchy @ 06/12/2004 : 18:57)
selv om han har fått en warn kan han vel være like seriøst å flink. Alle kan jo gjøre en glipp

Helt klart, men jeg trur det er praksis at brukere med warn ikke blir brukermoderatorer. :hmm:

Jeg ville heller valgt en som hadde fått warn for f.eks for stort avatar og var veldig kvalifisert, enn en som hadde ingen warn og ikke var så kvalifisert :)

Lenke til kommentar

Dei skaffer vel ikkje brukermoderatorar på grunnlag av folks bidrag her på forumet? Er det bruk for moderatorar så skaffer dei fleire.

Eg synest ikkje det er behov for fleire. No offence til Snekker'n, han hadde sikkert blitt fin moderator, men det er ikkje vårt problem.

Lenke til kommentar

Er helt enig i at Snekker'n burde vært brukermoderator.

Syns vi skulle ha hatt langt flere brukermoderatorer, samt at modereringsmulighetene til disse ble redusert til et minimum.

Hadde jeg fått vilja mi, hadde jeg straks plukket ut:

Snekker'n

Rikky

Ghoopy

Snorreh

Knick Knack

Skrue

Wh1te

Zeph

SnowDOG

ATWinstor

I første omgang

Lenke til kommentar

QUOTE (Øivind Dahle @ 06/12/2004 : 20:03)
Hadde jeg fått vilja mi, hadde jeg straks plukket ut:

SnowDOG

:lol: *le seg skakk ihjel* Du ER klar over at han har vært brukermod. og ble fratatt statusen?

PS: Ja, jeg veit nok utmerket godt hvorfor, men nei, jeg skal nok ikke skrive hvorfor her. Det får eventuelt SnowDOG selv gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...