RAM Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg synes "I, Robot" var bra. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nei, jeg synes ikke den var noe særlig. Rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Er veldig glad i sci-fi sjangeren, men denne filmen skuffet STORT! Den har sine øyeblikk, definitivt, men totalinntrykket var sjeleløst og rotete... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Helt grei underholdning, men ingen höjdare. Gleder meg til å finne 2stk dvd-filmer i postkassa når jeg kommer hjem i dag... The Bourne Supremacy og The Chronicles Of Riddick. Blir videokveld i dag.... mvh Pantera Lenke til kommentar
A-open Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Det var en grei film Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Jeg synes "I, Robot" var en veldig bra film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå