aadnk Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Eneste jeg har å motsi på denne filmen, er dens tildels uoverenstemmelse med inspirasjonskilden. Isaac Asimovs historiesamling som ble utgitt på 1950 tallet, har egentlig ganske lite med hverandre å gjøre. Dette er egentlig svært typisk for Hollywood, slik at man skal i virkeligheten ikke forvente at bøker og filmer er like. Men det er dog irriterende. Filmen er likevel å anbefale. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 ikke så veødig bra film at det gjøre no! har sett bedre.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Æ råbbått endte jeg opp med å se i 1,4x hastighet. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bra film den, faktisk mykje bedre enn ka eg trudde.... Faktisk en historie som holder Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bra film, stilig audi. Will Smith er jeg selv fan av og syntes han gjør en bra jobb i filmen, men han er kanskje litt glad i musklene sine Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ein heilt grei action/sci-fi film som prøver å seie noke om rasisme og diskriminering ved å la ein svart mann være den rasistiske. Veldig orginalt altså Men alt i alt ei temmelig bra film. Kan man diskriminere en maskin? Er det filmen tar opp, om inteligente maskiner skal ha samme rettigheite og plikter som mennesker. Synest filmen har ein spennende ide, men den glir litt ut på slutten. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Unnskyld meg her - men "I - Robot" er en billig (påkosted) plastfilm. Jeg ble skikkelig skuffa iallefall. Ingen humor, ingen spenning og ikkeno drivende action. Booooring. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Middelmådig; ålreit underholdning men ikke en film jeg gidder å se igjen. Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 bra underholdning på en søndag kveld.. ikke en kjempe bra film, men bra underholdningsverdi.. overaskende bra i forhold til forventningene! Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bra underholdning, men ingen kjempefilm.... 4/6 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hadde forventet en mer dyster fremleggelse av Isaac Asimovs Chicago, etter å ha sett Alex Proyas' Dark City. Men en orgie med action, spesial- og digetaleffekter gjør dette til en ganske artig film. Endret 10. desember 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Dracon il'Vec Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 God knall film det derr!!! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 I,Robet er grei den; Terningkast 4 Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 I,Robet er grei den; Terningkast 4 Enig i den karakteren. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde forventet en mer dyster fremleggelse av Isaac Asimovs Chicago, etter å ha sett Alex Proyas' Dark City. Men en orgie med action, spesial- og digetaleffekter gjør dette til en ganske artig film. Når du nevner dette...foregår handlingen i Chicago? (syntes det så sånn ut på traileren). I såfall er det jo ikke tvil, da blir den kjøpt uansett Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Når du nevner dette...foregår handlingen i Chicago? Jepp, Chicago i 2035. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ja ser den står på lista for 2003 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Synes den var stilig jeg! *atsjo* Sorry, I'm allergic to bullshit! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå