Delvis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har sett traileren fra denne på andre filmer tidligere i år og den så interessant ut. Men filmen har gått meg hus forbi, før jeg så den var på dvd nå. Er det en bra film? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Den er ikke så dum, hvis du liker den typen filmer kan den absolutt anbefales. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis du er fan av Will Smith og litt intelligente actionfilmer taper du ingenting på å se denne. Absolutt en film som kan kalles bra. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nja, jeg vil ikke akkurat påstå at den er særlig "intelligent", men den er underholdende nok. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja, grei underholdning. Det eneste virkelig negative er at den har slitsomme Will Smith i hovedrollen, men det trekker ikke voldsomt ned. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ein heilt grei action/sci-fi film som prøver å seie noke om rasisme og diskriminering ved å la ein svart mann være den rasistiske. Veldig orginalt altså Men alt i alt ei temmelig bra film. Lenke til kommentar
Chainsaw Charlie Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Filmen var bra den. Og dts sporet rocker! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nja, jeg vil ikke akkurat påstå at den er særlig "intelligent", men den er underholdende nok. Asimov-handlingen tør jeg påstå er noen hakk mer intelligent enn Bad Boys og lignende actionfilmer... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Et knøttlite hakk mer intelligent enn Bad Boys, ja. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hvis du er interessert i teknologi og sånt er dette en kul film. Jeg ville ikke akkurat kalle den så veldig intelligent, da 99% av filmen er totalt uvirkelig Endret 6. desember 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) nei du den er det ingen som har sett ...(snakk om dårlig emne felt) Den var forresten overraskende bra.. Hey, bare hundre poster igjen! Endret 6. desember 2004 av Lord_Linus Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ein heilt grei action/sci-fi film som prøver å seie noke om rasisme og diskriminering ved å la ein svart mann være den rasistiske. Veldig orginalt altså Men alt i alt ei temmelig bra film. Kan man diskriminere en maskin? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Nja, jeg vil ikke akkurat påstå at den er særlig "intelligent", men den er underholdende nok. Asimov-handlingen tør jeg påstå er noen hakk mer intelligent enn Bad Boys og lignende actionfilmer... Forsøk på å virke intelligent, når man egentlig ikke er det, kan fort slå ut i feil retning. Og det er etter min mening det som trekker denne ganske bra filmen ned mot slutten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Så lenge det er Alex Proyas så er den good to go. Nei, den er kul den. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvis du er interessert i teknologi og sånt er dette en kul film. Jeg ville ikke akkurat kalle den så veldig intelligent, da 99% av filmen er totalt uvirkelig Sci-fi er som oftest uvirkelig og usannsynlig, det har ingenting med intelligens å gjøre. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Underholdning, ja... Men man er lei slow motion... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Likte I, Robot veldi bra, underholdende film, første gang jeg såg den... Den 2. var den bare kjedlig... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 likte den godt. bland annet fordi de ikke har pøst på med alle slags sifi-gadgets, men laget en verden som kan være tenkelig i fremmtiden. (Men fremtiden er umulig å spå...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå