Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen fler som har problemer med cookies på partiticket eller er det bare meg? :hm:

 

Problemet er som følger: Når jeg går inn på partyticket.net så får jeg følgende melding:

 

"You seem to have configured your browser to not accept cookies and without cookies you cannot use this site, so we need to fix this problem.

 

Cookies are not dangerous, they are simply a small piece of information that a website can give your browser to remember until next time it asks for a page from the site, we use this to keep track of who is logged in.

 

Please go into the configuration of your browser and turn on cookies, then reload this page if your browser has started to accept our cookie, you will be directed back to the page you originally wanted.

 

If you keep seeing this page, even after re-configuring your browser and hitting reload then your proxy might be defective and throwing away your cookies, try turning off proxy for this site..."

 

Og nei; jeg har ikke noe proxy på, og jeg får samme meldingen i IE...

 

Begynner å svette litt her med tanke på at bilettsalget i kveld :scared:

 

Problem fikset

 

Vet ikke hvorfor, men siden funker fint med Firefox... Er det ingen andre som opplever noe problem med siden i Opera eller IE?

Endret av Hellslayer
Lenke til kommentar

Det pleier å være selvforklarende hva man skal gjøre. Så akkurat på hvilket tidspunkt du kan lukke siden er uvist, men har tro på at det skal gå greit gjennom køsystemet og få en "kølapp". De behandler de første 400 i morgen tidlig så behandler de flere fortløpende etterhvert som folk betaler. Håper folk skynder seg å ikke bruker hele tidsfristen sin siden det da kommer til å gå mye lenger før de får delt ut alle billettene.

 

Det greie med denne ordningen er at for håpentligvis går det for å få kølapp, men ulempen er selvsagt at det kan gå veldig lenge før man vet om man har billett eller ikke. Og med lenge mener jeg både dager og uker.

Lenke til kommentar

@kd: det går sikkert greit.

 

fredrikrb: det behøver ikke nødvendigvis har med tempoet til PTN å gjøre. Tenkt deg følgende eksempel; i kveld får 6000 mennesker kølapp. De 400 første får tilsendt kjøpeinfo i morgen tidlig med mulighet til å kjøpe 0 til 5 billetter. De har så 48 timer på seg på å gjennomføre bestillingen. Deretter har de ytterligere 2 uker på å betale for billettene før billettene føres tilbake til systemet (dersom de ikke betales for). Den første bremsen er at PTN ikke kommer til å behandle billetten fortere enn at man er sikker på at det ikke blir for stort pres smot betalingssystmene. dette kommer ikke til å holde ting i gjenn så mye mennok til at alle ikke kan regne med å få bestillingsinfo på søndag selvom de er ganske tidlig i køen. den neste bremsen er at man skal ikke se bort i fra at mange kjøper ekstra billetter for så å ombestemme seg og ikke betaler de for på den måten å føre de tilbake tli systemet. dette er en treg måte å føre billettene tilbake på som gjør at folk i kø må vente ekstra lenge. (så hvis det er noen som ombestemmer seg etter å ha bestilt... før dem tilbake så fort som mulig .. tenk på at det står mennesker i kø og venter). en annen ting er at det er mange som kjøper ekstra billetter til venner og kjente og venter til absolutt siste liten med å refundere de. Dette er billetter som folk har betalt innen fristen, men finner ut at de ikke skal bruke allikevel. personlig mener jeg at fristen for å refundere billetter skule vært omkring sammtidig som Seatingen. på den måten får folk som står i kø tidligere billetter og kan lettere få plass blandt venner. I fjor var det ikke noe problem å få billetter rett før TG startet, men da får man ikke akkurat velge hvor man skal sitte.

 

Moralen er; ikke kjøp flere billetter en du skal ha, eventuelt før dem tilbake tl systemet så fort som mulig. Og ikke soml med å betale billetten. Det er jo veldig kjipt hvis ikke de har registrert betalingen din før fristen.

 

edit: fy satan å mange leifer... gidder ikke rette alle :p

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...