NoLimit_^ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Noen våkne TG folk som kan pracce warcraft 3 med meg? sete 56 rad 29 Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Endelig nett:) noen som vet hvor T-skjortene blir utlevert? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) ved inngangen, når du fikk på deg båndet i den hvite posen... åssen går det forresten der borte, har ikke tørt å bevege meg over der Endret 24. mars 2005 av aklla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 ved inngangen, når du fikk på deg båndet i den hvite posen... åssen går det forresten der borte, har ikke tørt å bevege meg over der Fikk ikke noe t-shorte jeg. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) =Øyvind=: strena du bare forbi posene uten å legge merke til at alle de andre fikk da eller? Luffelur: Som nevt flere ganger på de foregående sidene; rad 10 plass 66. Men han er mest sannsynelig å sover nå. Ueland: det er bare å begynne å planlegge det Jeg kommer uansett ikke til å ta på meg den jobben til neste år. Hvis jeg i det hele tatt skal gjøre noen gruppe-plassering blir det kun for IRC-gjengen får edit: Angående Hovedkort og annen hardware; man kan bestille dette fra netshop og få det levert på TG Endret 24. mars 2005 av Xell Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Plasseringskartet fra websiden din fungerer ikke Helene. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har dere sett noe til hw.no-filmen? Den skulle bli vist på TG. Det var snakk om at filmen skulle bli tilgjengelig for nedlastning. Er en del missunnelig på dere som er på TG. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har dere sett noe til hw.no-filmen? Den skulle bli vist på TG. Det var snakk om at filmen skulle bli tilgjengelig for nedlastning.Er en del missunnelig på dere som er på TG. hw.no filmen ? huæØ ?? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) EDIT: trodde med en gang dere mente TG filmen, ikke hw.no filmen. Endret 24. mars 2005 av MagE Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Hvilken hw.no film? lurte jeg også på ? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Plasseringskartet fra websiden din fungerer ikke Helene. funker nå.... aner ikke hva som eventuelt var galt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kan vi andre få et skikkelig kosebilde fra hw rekka heller? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Ueland og Xell: Påmelding til rekka for 06 er nok ikke så vanskelig å få til, men værre med registrering av plasser hos ptn Men om dere likte t-skjortene så kan vi gjerne påta oss jobben med å trykke i år også, men vi vil gjerne ha litt mer tid på oss, så en logocompo noe tidligere er ikke å forakte Vi kommer nok også til å trykke opp endel ekstra uten nick i såfall til etternølere på TG... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kan vi andre få et skikkelig kosebilde fra hw rekka heller? Jaaaa, få opp noen bilder fra rekka Slik at jeg som ikke er der kan få se Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 (endret) Har dere sett noe til hw.no-filmen? Den skulle bli vist på TG. Det var snakk om at filmen skulle bli tilgjengelig for nedlastning.Er en del missunnelig på dere som er på TG. hw.no filmen ? huæØ ?? Her er tråden om Hardware.no-filmen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=362069 Rart ikke dere har hørt om den. Edit: Sorry. Den skal bli vist på Get Together. http://gettogether.no/artikkel/12200. Endret 24. mars 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har dere sett noe til hw.no-filmen? Den skulle bli vist på TG. Det var snakk om at filmen skulle bli tilgjengelig for nedlastning.Er en del missunnelig på dere som er på TG. hw.no filmen ? huæØ ?? Her er tråden om Hardware.no-filmen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=362069 Rart ikke dere har hørt om den. Kan den lastes ned noen plass? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Har dere sett noe til hw.no-filmen? Den skulle bli vist på TG. Det var snakk om at filmen skulle bli tilgjengelig for nedlastning.Er en del missunnelig på dere som er på TG. hw.no filmen ? huæØ ?? Her er tråden om Hardware.no-filmen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=362069 Rart ikke dere har hørt om den. Edit: Sorry. Den skal bli vist på Get Together. http://gettogether.no/artikkel/12200. Åja, den ja. Har hørt om den... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Den ja. Hihi. Den er langt i fra ferdig den. Men jeg skal antakelig gjøre noen opptak her på hamar til den da. Kom gjerne med tips og inspill på/til den. Er ikke rart du roter. TG/GT, relativt likt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå