Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Greit, poster et lite kart med noe av det viktigste en trenger og vite når en er i Hamar. tenker det kan være greit for mange :)

 

NB: La til hvor jeg og H4ngm4N bor "just for fun"

NBB: bare si ifra hvis det er noe dere lurer på, og jeg legger det til :)

 

PS: "kjøp"t"esenteret" har en stooooor mat butikk med mye billig og grei mat. Pluess egen kjøttdisk og fiskedisk. :)

PPS: Togstasjonen er det store grå merket på kartet. Dere kommer av der hvor det er ett blått NSB merke. Men det er holdeplass og drosje stasjon der også. målestokk er nederst på kartet.

 

Disclaimer: Zyfex and his company, does not take responsibilty for any accidents that might happen due to wrong use of this map. If you do not agree to theese conditions, please close this browser, and walk around and find where thing is your self.

 

Press the image to accept theese conditions

 

EDIT: Mulig denne burde ha "vøri" postet som egen tråd, men la gå.

EDIT 2: Håper denne hjelper noen av dere ihvertfall :)

post-159-1111527076_thumb.jpg

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis flere er som meg, så syntes vi at kartet var litt rotete med skriften og prikkene, så her har dere en versjon hvor jeg har laget streker mellom prikkene og navnene, så det er litt mer oversiktelig.

 

NB! Husk at steder som Pizza Driver og Kjøpesenteret (CC) har spesielle påskeåpningstider.

 

EDIT: Jeg ser nå at LordZyfex har dreti seg ut og gjort litt feil på kartet.. Her er den riktige versjonen

post-159-1111529216_thumb.jpg

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

ARGH! er det noen som har like store problemer som meg med å sove?? jeg klarer ikke å sove.. :wallbash: tilogmed pakka ned pcen. så det er ikke den som er grunnen til at jeg ikke får sove.. prøvd å sove i mange timer nå, men NEIDA! nå orka jeg ikke prøve mer. Så jeg fant frem den gamle laptopen min og fant ut jeg jeg skulle surfe litt.. frem til kl 5 elns så kjører jeg oppover.

Lenke til kommentar
ARGH! er det noen som har like store problemer som meg med å sove?? jeg klarer ikke å sove.. :wallbash: tilogmed pakka ned pcen. så det er ikke den som er grunnen til at jeg ikke får sove.. prøvd å sove i mange timer nå, men NEIDA! nå orka jeg ikke prøve mer. Så jeg fant frem den gamle laptopen min og fant ut jeg jeg skulle surfe litt.. frem til kl 5 elns så kjører jeg oppover.

Helt likt her hos meg fikk ikke sove, men sovna til slutt og fikk med 2 timers søvn, og nåkna jeg igjen, så nå sitter jeg her å venter på at jeg skal dra om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...