Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

vel.. som der står, du kan ta med deg hvor store høyttalere du vil, så lenge de får plass og ikke plager naboene for mye..

 

vannkoker er også LOV til å ta med, men du har ikke lov til å plugge de i på rekken.. Jeg leste at der skal være eget område for slikt, men du kan ikke oppbevare kjøleskap o.l. i det området.. Men å ha med seg en vannkoker og bare bruke den i de tilegnede stikkontaktene bør ikke være noe problem..

Det som varktisk står der er at det ikke er NØDVENDIG å ta det med seg.. tidligere har det vel vært både mikroer og vannkokere som alle kan låne vel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessuten; må nok fortsatt reklamere litt for "cs"-laget vårt på tg; team stakkar. Det er for folk som tar cs sånn passe seriøst, trenger noen flere der!

Jeg vil være med på et CS-team. Men er ikke verdens beste, men har spilt litt.. Har ikke mulighet annet enn "gammel" CS. Har dere plass?

 

EDIT: Folkens, ikke sovn mens dere spiller på TG slik denne fyren gjorde:

http://www.putfile.com/media.php?n=scut

:no:

Vi er med :w00t:

Satt akuratt å snakka om det samme. Så kan vi kanskje melde oss på compoen, selvom vi får heftig juling så. :D

 

Da må vi ha kult navn da...

Lenke til kommentar
Alle sammen: Hvis det er noen som muligen skjøpte to t-skjorter, vil jeg _gjerne_ kjøpe en av deg :)

 

Glømte og gjøre det :'(

Er vel fortsatt ikke for sent å bestille?

Er det ikke? Kan jeg bestille nå?

tkjortene ligge rikke på ggshop lenger, men ta kontakt med techpoint og hør med han om det er absolutt forsent. Kan jo hende de trykker opp noen få ekstra :)

Lenke til kommentar
Dessuten; må nok fortsatt reklamere litt for "cs"-laget vårt på tg; team stakkar. Det er for folk som tar cs sånn passe seriøst, trenger noen flere der!

Jeg vil være med på et CS-team. Men er ikke verdens beste, men har spilt litt.. Har ikke mulighet annet enn "gammel" CS. Har dere plass?

 

EDIT: Folkens, ikke sovn mens dere spiller på TG slik denne fyren gjorde:

http://www.putfile.com/media.php?n=scut

:no:

Vi er med :w00t:

Satt akuratt å snakka om det samme. Så kan vi kanskje melde oss på compoen, selvom vi får heftig juling så. :D

 

Da må vi ha kult navn da...

Det er bra ;)

 

Hvor mange er dere?, foreløbig kaller vi oss "Team Stakkar" da.., men det kan jo forandres.

Vi mangler jo egentlig bare 2 da, men burde fått lov til å stille med 6 eller noe, siden jeg , og sikkert zethyr føler oss litt handikappede i CS.. :whistle:

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan parkeringsmulighetene er der for oss som kjører selv?

jeg spurte om det samme for mange sider siden og da fikk jeg svar at det er en svær parkeringsplass for deltakere.. tror ikke parkering er et stort problem, siden de fleste ikke kommer til å kjøre...

Lenke til kommentar
Stenger de dørene om natten på TG ?

det tviler jeg sterkt på, men det er vel vakter der 24/5?

dørene er ALLTID oppe, minst en dør er oppe til alle tider, det er vakter ved alle dørene som er oppe, skal du inn MÅ du vise armbånd.

 

edit: info om webcams, sider m.m kommer på #gathering på efnet

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Har en gammel PC, så det er ikke så synd på meg :p

 

PCen er grei (les: dårlig)... CPU og minne er OK men skjermkort; FX5200 *spy*

 

EDIT: Er det noen som vet hvorfor webkameraet ikker virker? ( http://81.162.255.6:8080 )

 

EDIT2: Er det plass på Team Stakkar? Jeg har spillt i 2 år, men har ikke blitt bedre siden første gang jeg spillt, så jeg er en stakkar :p

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...