Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjenstanden er gjensalgbar til tir 01-03-2005 12:00:00 CET, summen som blir refundert er 615 NOK. Dette er mindre enn du har betalt for den pga. kostnadene ifbm. bankgebyrer.

 

Det er fra partyticket sine hjemmesider..

 

Men for ca 1 uke siden fant kammeraten min ut at han har fått eplepsi og kan derfor ikke dra. Er et mulig for han å få tilbake pengene??

Lenke til kommentar
Dessuten; må nok fortsatt reklamere litt for "cs"-laget vårt på tg; team stakkar. Det er for folk som tar cs sånn passe seriøst, trenger noen flere der!

Jeg vil være med på et CS-team. Men er ikke verdens beste, men har spilt litt.. Har ikke mulighet annet enn "gammel" CS. Har dere plass?

 

EDIT: Folkens, ikke sovn mens dere spiller på TG slik denne fyren gjorde:

http://www.putfile.com/media.php?n=scut

:no:

Hehe, den var bra, stakkars fyr ja, hen ble sikkelig tulla med værtfall :!:

Lenke til kommentar
Er liksom litt av stemningen å tasse rundt litt halvtrøtt midt på natta, kjenne bassen dunke svakt i brystet og høre de fine tonene til resurection. Er vanligvis metal som gjelder for min del, men akkurat på tg passer det liksom bedre men teckno/trance synes jeg. Uansett, så vil jeg si høytalere er viktig for stemningen. Men jeg synes synd på de som sitter helt oppi det. Kan jo umulig høre særlig mye annet.

Helt enig! Skal ta med meg de supre pc høytalrene mine på tg og spille masse FF!

Lenke til kommentar
Er det ulovlig med mobil lader?^^

Nei, selvfølgelig er det ikke ulovelig med mobillader^^

 

En mobillader er noe som er nødvendig, og man ikke kan la være å bruke. Og den tar kanskje 2W elns ifra strømnettet.

 

Tips: Ikke gå ifra plassen din mens mobilen ligger igjen og lader :p

Lenke til kommentar

You DO NOT need to bring these things:

 

* Refrigerator

* Microwave oven

* Water boiler

* Speakers suitable for "The Who"-concerts. Don't worry - we'll bring the noise :)

 

- SPEAKERS -

Many of you have asked us what the guidelines for use of speakers are, and to put it plain and simple; you can bring what you can fit in your designated space (80x60 cm). If you bring too large speakers and your neighbour(s) complain that you take up some of their space, you will have to remove them. If your amplifier/speakers use too much power, you must turn it off for the entire length of the party.

 

 

Ser ikke ut som om de 2 nederste lovene blir fulgt opp.

 

disse portene blir også sperret.

 

135, 137, 138, 139, 445 - Windows Sharing - Windows sin løsning for deling av filer. Dette er nok den sperren som en god del av dere deltakere kommer til å irritere dere over når dere leser dette. Sperringen av disse portene medfører at du ikke får brukt Windows Sharing til å dele filer med personer på andre switcher. Dette påvirker kun Windows sin fildeling, ikke tjenester som FTP eller lignende. Grunnen til at vi sperrer disse portene er at det er en lang rekke virus og ormer som sprer seg via disse portene samtidig som en god del av dere faktisk har åpne, skrivbare shares gående som noen kan misbruke for å være slemme. Det er viktig å merke seg at vi IKKE gjør dette fordi RIAA/MPAA/Microsoft har krevd det; vi gjør det kun for å begrense mengden av virus, ormer og vandalisme på nettverket.

 

Vil det si at det ikke blir noe LAN , men kun internett deling på filer?

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...