Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Jeg er BACK IN BUSINESS! :w00t:

 

Idiotisk og teit feil. Alt som var galt var at en USB-bracket var plugget inn i en connector på hovedkortet, som hovedkortet ikke likte at ble brukt. Alt jeg trengte å gjøre var å bytte connector. Nå funker alt som det skal! :thumbup:

 

@Techpoint: Er det for sent å betale? Kan jeg evt. betale deg cash på TG?

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjempegod ide:

Hva vis _alle_ på hw.no rekka ikke har med høytalere, slik at vi er et eksempel på hvordan en skal oppføre seg på LAN?`Det hadde vert deilig. Er nok lyd med konsertene om jeg ikke må høre på 13 cs fjortisser sin lusne techno/trance musikk.

 

Flere som er enige?

:yes:

Lenke til kommentar
kjempegod ide:

Hva vis _alle_ på hw.no rekka ikke har med høytalere, slik at vi er et eksempel på hvordan en skal oppføre seg på LAN?`Det hadde vert deilig. Er nok lyd med konsertene om jeg ikke må høre på 13 cs fjortisser sin lusne techno/trance musikk.

 

Flere som er enige?

helt enig, er mest intressert i å høre det jeg selv hører på istedet for noe bråk fra en fyr med de høytalerene, som om alle hadde brukt headset hadde vært digg :)

 

Og det er ikke lenge igjen til TG nå, gleder meg veldig nå :w00t:

Lenke til kommentar
kjempegod ide:

Hva vis _alle_ på hw.no rekka ikke har med høytalere, slik at vi er et eksempel på hvordan en skal oppføre seg på LAN?`Det hadde vert deilig. Er nok lyd med konsertene om jeg ikke må høre på 13 cs fjortisser sin lusne techno/trance musikk.

 

Flere som er enige?

WTF? LAN er LYD! Det er ikke noe som er kjipere som de periodene det er lite lyd på TG. Dersom man mener det er feil musikk som spilles opfordrer jeg herved til å ta med høytalere og spille den musikken man liker.

Lenke til kommentar
jeg tror nok jeg kommer til å ta med meg et par små høyttalere, for jeg orker ikke å sitte med holdetelefoner i 5 dager. men kommer selvfølgelig ikke til å spille sånn at jeg plager andre.

Komme til å plage andre? Tviler på at du selv kommer til å høre så veldig masse av musikken din om du ikke har med noen litt større ;)

 

Og The Gathering = LYD, og sånn skal det forbli :yes: (Helt enig med deg der, Xell)

Lenke til kommentar

Fikk da endelig betalt et par 2-skjorter igår.. det var på tide ;)

 

Er det noen her som vet hvor langt det er til en sånn "svenske-butikk" fra TG?, tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur hvis jeg fikk tid, og det ikke var for langt.

 

Dessuten; må nok fortsatt reklamere litt for "cs"-laget vårt på tg; team stakkar. Det er for folk som tar cs sånn passe seriøst, trenger noen flere der!

Lenke til kommentar

Er liksom litt av stemningen å tasse rundt litt halvtrøtt midt på natta, kjenne bassen dunke svakt i brystet og høre de fine tonene til resurection. Er vanligvis metal som gjelder for min del, men akkurat på tg passer det liksom bedre men teckno/trance synes jeg. Uansett, så vil jeg si høytalere er viktig for stemningen. Men jeg synes synd på de som sitter helt oppi det. Kan jo umulig høre særlig mye annet.

Lenke til kommentar
Er liksom litt av stemningen å tasse rundt litt halvtrøtt midt på natta, kjenne bassen dunke svakt i brystet og høre de fine tonene til resurection. Er vanligvis metal som gjelder for min del, men akkurat på tg passer det liksom bedre men teckno/trance synes jeg. Uansett, så vil jeg si høytalere er viktig for stemningen.

Kunne ikke sagt meg mer enig i et innlegg :D

 

Om absolutt alt.

Lenke til kommentar

godt å høre at det er flere enn meg som mener at lyden er mye av stemningen. For meg er det ikke egentlig hva som spilles som er det viktigste men at det er lyd der. og gjerne fra 2-3 forskjellige store anlegg i hallen man kan høre på en gang.

 

Når det er sagt er hodetelefoner i tillegg et must. Skal hente et par nye Sennheiser HD555 på posten i morgen. Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Dessuten; må nok fortsatt reklamere litt for "cs"-laget vårt på tg; team stakkar. Det er for folk som tar cs sånn passe seriøst, trenger noen flere der!

Jeg vil være med på et CS-team. Men er ikke verdens beste, men har spilt litt.. Har ikke mulighet annet enn "gammel" CS. Har dere plass?

 

EDIT: Folkens, ikke sovn mens dere spiller på TG slik denne fyren gjorde:

http://www.putfile.com/media.php?n=scut

:no:

Endret av svas
Lenke til kommentar
Dessuten; må nok fortsatt reklamere litt for "cs"-laget vårt på tg; team stakkar. Det er for folk som tar cs sånn passe seriøst, trenger noen flere der!

Jeg vil være med på et CS-team. Men er ikke verdens beste, men har spilt litt.. Har ikke mulighet annet enn "gammel" CS. Har dere plass?

 

EDIT: Folkens, ikke sovn mens dere spiller på TG slik denne fyren gjorde:

http://www.putfile.com/media.php?n=scut

:no:

Jah, vi har plass ;)

er ikke akkurat så gode vi heller :whistle:

 

Gidder du sende PM med nick eller noe på partyticket ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...