svas Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 /me kjører egen bil. Det er deilig det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 "synes hele tråden går veldig offtopic med masse privat tull om bestefedre som er døde, og flere poster av alle om at de gleder seg osv." Skjerp dere. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Med bil tar det 2-2,5 timer fra Asker, så 1,5 time, kanskje litt mer, stemmer nok bra. OT: Skal ikke irritere B|Real noe særlig, men en kamerat av meg som skal være med på TG mista faren sin for 3 uker siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Togbilletten fra Stavanger til Hamar kostet 1300,- sist jeg sjekket... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 ja, 2 timer hørtes ikke så ille ut Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Togbilletten fra Stavanger til Hamar kostet 1300,- sist jeg sjekket... valgte du minstepris da? jeg bestilte for en god stund siden, så det er kansje noe billigere da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå har jeg lyst å droppe hele TG... Dyrt å komme seg dit, i tillegg til at jeg sitter med en midlertidig rotfylt tann. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå har jeg lyst å droppe hele TG... Dyrt å komme seg dit, i tillegg til at jeg sitter med en midlertidig rotfylt tann. Uff da. Ta med deg 20 pakker Ibux! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Nå har jeg lyst å droppe hele TG... Dyrt å komme seg dit, i tillegg til at jeg sitter med en midlertidig rotfylt tann. Uff da. Ta med deg 20 pakker Ibux! Sjef å sitte i pillerus gjennom hele tg da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) "synes hele tråden går veldig offtopic med masse privat tull om bestefedre som er døde, og flere poster av alle om at de gleder seg osv." Skjerp dere. Skal jeg starte en tråd i enten Søppel eller LAN-parties hvor alt rundt TG kan diskuteres? Endret 17. mars 2005 av @kd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Skal jeg starte en tråd i enten Søppel eller LAN-parties hvor alt rundt TG kan diskuteres? Ja, gjør det. Bl.a. jeg hadde nå planlagt å poste oftopic i denne tråden, men om det kommer opp en ny tråd så kan jeg poste det der Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det var et sitat fra en annen bruker som klagde. Greit at dere diskuter andre ting også, men spor ikke HELT av. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Litt op topic men... det er jo på tg-forumet. Poll Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Det var et sitat fra en annen bruker som klagde.Greit at dere diskuter andre ting også, men spor ikke HELT av. Det er altid noen brukere som er i slekt med sonja . De går inn på en tråd , finner noe de ikke liker , så skriver *rapportert* og ikke noe om temaet i tråden. De føler vel at de får en kunstig makt av å drive på sånn. ---- Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg? Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc? (da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.) Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg?Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc? (da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.) Du vil jo trekke ekstra strøm fra nettet hvis du kobler den til psuen din... selv ikke strøm i pcen kan bare dukke opp. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Alt av hvitevarer er forbudt. Litt teit regel kanskje, men det er nå sånn det er. Det gjelder også de som går på 12v. Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg?Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc? (da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.) Du vil jo trekke ekstra strøm fra nettet hvis du kobler den til psuen din... selv ikke strøm i pcen kan bare dukke opp. Ser ikke helt forskjellen i min harddisk og 12v kjøleskap og en annens pc med 60TB harddisker og 2stk 7000w høytalere 4 skjermer osv, men regeler er vel en regel, heldigvis er ikke boksen hvit og går derfor ikke under hvitvarer. Kan jo ta med frysebrikker fra hotellet og legge oppi boksen for å skifte de ut hver gang jeg skal til hotellet. Endret 17. mars 2005 av War Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg?Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc? (da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.) Du vil jo trekke ekstra strøm fra nettet hvis du kobler den til psuen din... selv ikke strøm i pcen kan bare dukke opp. Ser ikke helt forskjellen i min harddisk og 12v kjøleskap og en annens pc med 60TB harddisker og 2stk 7000w høytalere 4 skjermer osv, men regeler er vel en regel, heldigvis er ikke boksen hvit og går derfor ikke under hvitvarer. Kan jo ta med frysebrikker fra hotellet og legge oppi boksen for å skifte de ut hver gang jeg skal til hotellet. Er forsåvidt delvis enig med deg i det, men det er jo sånn at på datapsrty er det data som går først Desuten blir det ofte sånn i praksis at den som sitter der med noe annet en pc blir syndebukk når strømmen går på rekka... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 heldigvis er ikke boksen hvit og går derfor ikke under hvitvarer. hehe, fargen har jo ingenting med med varegruppen. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Noe som er litt artig i forbinnelse med den diskusjonen er at fasekjølte systemer ala vapochill dermed ikke er log å ha på TG. Pga kompressorsystemet blir denne belastet med "hvitevare"-avgifter i Norge (det er derfor den er såpas mye dyrere enn i danmark) og da må den jo pr. def. være en hvitevare. Hindret dem forøvrig ikke i å lodde en ut i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå