Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"synes hele tråden går veldig offtopic med masse privat tull om bestefedre som er døde, og flere poster av alle om at de gleder seg osv."

 

 

Skjerp dere.

Skal jeg starte en tråd i enten Søppel eller LAN-parties hvor alt rundt TG kan diskuteres?

Endret av @kd
Lenke til kommentar
Det var et sitat fra en annen bruker som klagde.

Greit at dere diskuter andre ting også, men spor ikke HELT av.

Det er altid noen brukere som er i slekt med sonja .

De går inn på en tråd , finner noe de ikke liker , så skriver *rapportert* og ikke noe om temaet i tråden.

De føler vel at de får en kunstig makt av å drive på sånn.

 

----

 

Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg?

Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc?

(da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.)

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg?

Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc?

(da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.)

Du vil jo trekke ekstra strøm fra nettet hvis du kobler den til psuen din... selv ikke strøm i pcen kan bare dukke opp.

Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg?

Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc?

(da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.)

Du vil jo trekke ekstra strøm fra nettet hvis du kobler den til psuen din... selv ikke strøm i pcen kan bare dukke opp.

Ser ikke helt forskjellen i min harddisk og 12v kjøleskap

og en annens pc med 60TB harddisker og 2stk 7000w høytalere

4 skjermer osv, men regeler er vel en regel, heldigvis er ikke boksen hvit og går derfor ikke under hvitvarer.

Kan jo ta med frysebrikker fra hotellet og legge oppi boksen for å skifte de ut hver gang jeg skal til hotellet.

Endret av War
Lenke til kommentar
Noen som har funnet ut noe mer om kjøleskap på tg?

Om det ikke stjeler strøm fra nettet men fra brukerens egen pc?

(da mener jeg ikke en ledning som er trukket fra nettet og gjennom pcen -så til kjøleskapet.)

Du vil jo trekke ekstra strøm fra nettet hvis du kobler den til psuen din... selv ikke strøm i pcen kan bare dukke opp.

Ser ikke helt forskjellen i min harddisk og 12v kjøleskap

og en annens pc med 60TB harddisker og 2stk 7000w høytalere

4 skjermer osv, men regeler er vel en regel, heldigvis er ikke boksen hvit og går derfor ikke under hvitvarer.

Kan jo ta med frysebrikker fra hotellet og legge oppi boksen for å skifte de ut hver gang jeg skal til hotellet.

Er forsåvidt delvis enig med deg i det, men det er jo sånn at på datapsrty er det data som går først :p

Desuten blir det ofte sånn i praksis at den som sitter der med noe annet en pc blir syndebukk når strømmen går på rekka...

Lenke til kommentar

Noe som er litt artig i forbinnelse med den diskusjonen er at fasekjølte systemer ala vapochill dermed ikke er log å ha på TG. Pga kompressorsystemet blir denne belastet med "hvitevare"-avgifter i Norge (det er derfor den er såpas mye dyrere enn i danmark) og da må den jo pr. def. være en hvitevare. Hindret dem forøvrig ikke i å lodde en ut i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...