Asbjørn² Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Registrerte meg på den billett-siden før i dag. selger de biletter til forskjellige lan eller bare tg? det kostet vel ikke noe å registrere seg? Selger billetter til mange LAN, bla. warpzone (skjult reklame). Koster ingenting å registrere seg nei. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har veldig lyst, men penger er et problem :S Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hvordan er det med parkering der borte? regner med at der er en noen lunde stor parkeringsplass, og hvor mange er det som bruker den? er jo ganske mange der osm ikke engang har lov til å kjøre bil så.. Vi blir nok 2 eller 3 stk som deler en bil, og håper å kunne parkere i nærhetene, helst billig Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) er en ganske stor parkerings-plass der ja, der man kan parkere gratis hele tg, den er delvis bevokted etter det jeg husker... er ganske helt inntil bygget, er ett stykke å gå med pc da(200m sånn ca), med det overlever du vel sikkert... Endret 8. desember 2004 av aklla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) blib, sett meg på listen over folk som kommer, får jeg bilett så kommer jeg. Meg og den fryktede, bannede, bjaa. Ser dere noen med t-shirt med Valgerd på, så vet dere hvem det er. Endret 9. desember 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Finner jeg en måte å komme meg dit på så må jeg vel opp Hvor bor du egentlig? Utifra det som står i profilen tipper jeg... Oslo Ganske så korrekt. Finner alltids en løsning men greit å være sikker. Lenke til kommentar
neb Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har veldig lyst, men vet ikke om jeg kan enda.. men sett meg på "kansje" rekka da Blib! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ja da er vi i gang igjen! har litt lyst å være med på hw rekka, men skal dra sammen noen andre kammerater vet ikke om de er med på hw rekka skal høre med dem. men må si at billetsalget kom på en VELDIG kjipt tid hadde regna med å bruke noen av pengen jeg får til jul til tg billeten jeg men nå må jeg klare og dra fram noen penger da.... og det er ikke så lett for et stakkars som meg men på tg skal jeg... håper nettet blir bedre i år, der jeg satt i fjor v ar nette ned 70% av tia jeg var der. det var ikke morro. men hadde det gøy forde da.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 kan bli med i denna rekka jeg å.. jeg pluss noen andre Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 DETTE fikk meg til å stusse en del på om jeg faktisk skal utnytte den gratisbilletten min til OL. der får vi alle Gb LAN. MEN: noen av dere som skal være på HW rekka som har Gb LAN kort og som vil sitte på Gb? jeg har nemlig en 5 porters Gb switch, som vi kan sitte eventuelt 4 i og uplinke den, eller om man har 2 kort(som meg) ett i Gb switchen og ett i "TG switchen", så lager vi bro? noen som er med? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmm, jeg er ikke i tvil ihvertfall. BTW: Gratulerer med dagen, Ueland! Om du ser dette er ukjent. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 noen av dere som skal være på HW rekka som har Gb LAN kort og som vil sitte på Gb? jeg har nemlig en 5 porters Gb switch, som vi kan sitte eventuelt 4 i og uplinke den, eller om man har 2 kort(som meg) ett i Gb switchen og ett i "TG switchen", så lager vi bro? noen som er med? tror dette blir dårlig motatt av tech-crewet, hvis du ikke har uplink, så finner det ikke ut jeg og gruppa mi spurte om det var lov med egen switcm de sa det var greit så lenge vi ikke koblet den opp mot nettverket... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 DETTE fikk meg til å stusse en del på om jeg faktisk skal utnytte den gratisbilletten min til OL. der får vi alle Gb LAN. MEN: noen av dere som skal være på HW rekka som har Gb LAN kort og som vil sitte på Gb? jeg har nemlig en 5 porters Gb switch, som vi kan sitte eventuelt 4 i og uplinke den, eller om man har 2 kort(som meg) ett i Gb switchen og ett i "TG switchen", så lager vi bro? noen som er med? Jeg blir med på det. Hva tror dere: 100mb eller gbit ut på bordene? Det hadde vært digg om farten på harddiskene er det som sakker ned farta Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Jeg har hørt at TG skal ha gigabit nettverk med en 2.5gbit linje neste år. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 darkX: alt du hører er bare rykter. ingenting er offisielt før det står på sidene dems og info på sidene kommer veeeeeelllldig sent. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da blir dette det første lanet jeg blir med på da Gleder mag vanvittig!!! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Da blir dette det første lanet jeg blir med på da Gleder mag vanvittig!!! mitt og! blir sikkert konge. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Bliib jeg sa at jeg kanske kommer men det gjør ikke noe at jeg står på kommer for den saks skyld får vell registrere meg på den sidne hvor vi kjøper billetter Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Altså: Ingen skam å dra på på data-party for første gang. Jeg lover dere, dere kommer ikke til å angre ett sekund Je Har gledet meg i over et halvt år nå, og jeg har sommerfugler i magen når jeg legger meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå