Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan er det med parkering der borte?

regner med at der er en noen lunde stor parkeringsplass, og hvor mange er det som bruker den?

er jo ganske mange der osm ikke engang har lov til å kjøre bil så..

Vi blir nok 2 eller 3 stk som deler en bil, og håper å kunne parkere i nærhetene, helst billig :D

Lenke til kommentar

er en ganske stor parkerings-plass der ja, der man kan parkere gratis hele tg, den er delvis bevokted etter det jeg husker...

er ganske helt inntil bygget, er ett stykke å gå med pc da(200m sånn ca), med det overlever du vel sikkert...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

ja da er vi i gang igjen! :D

har litt lyst å være med på hw rekka, men skal dra sammen noen andre kammerater vet ikke om de er med på hw rekka skal høre med dem.

men må si at billetsalget kom på en VELDIG kjipt tid hadde regna med å bruke noen av pengen jeg får til jul til tg billeten jeg men nå må jeg klare og dra fram noen penger da.... og det er ikke så lett for et stakkars som meg :( men på tg skal jeg...

håper nettet blir bedre i år, der jeg satt i fjor v ar nette ned 70% av tia jeg var der. det var ikke morro. men hadde det gøy forde da..

Lenke til kommentar

DETTE fikk meg til å stusse en del på om jeg faktisk skal utnytte den gratisbilletten min til OL. der får vi alle Gb LAN.

MEN:

noen av dere som skal være på HW rekka som har Gb LAN kort og som vil sitte på Gb? jeg har nemlig en 5 porters Gb switch, som vi kan sitte eventuelt 4 i og uplinke den, eller om man har 2 kort(som meg) ett i Gb switchen og ett i "TG switchen", så lager vi bro? noen som er med?

Lenke til kommentar
noen av dere som skal være på HW rekka som har Gb LAN kort og som vil sitte på Gb? jeg har nemlig en 5 porters Gb switch, som vi kan sitte eventuelt 4 i og uplinke den, eller om man har 2 kort(som meg) ett i Gb switchen og ett i "TG switchen", så lager vi bro? noen som er med?

tror dette blir dårlig motatt av tech-crewet, hvis du ikke har uplink, så finner det ikke ut

jeg og gruppa mi spurte om det var lov med egen switcm de sa det var greit så lenge vi ikke koblet den opp mot nettverket...

Lenke til kommentar
DETTE fikk meg til å stusse en del på om jeg faktisk skal utnytte den gratisbilletten min til OL. der får vi alle Gb LAN.

MEN:

Jeg blir med på det.

Hva tror dere: 100mb eller gbit ut på bordene?

Det hadde vært digg om farten på harddiskene er det som sakker ned farta :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...