Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Så heldig som jeg er så har jeg fortåelsesfulle foreldre som kjører oss :D

Ditto.

 

EDIT: Håper at Techpoint leser dette...

 

Betalingsfristen er i morgen, men det er ikke før da det tikker penger inn på konto. Er det for seint å gå på posten og betale da?

(Fristen står til 15. )

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må du har trafikalt grunnkurs da...

 

Vet ikke om jeg skjønte logikken jeg Xell, men jeg kan ihvertfall bare betale i dag da. Bare jeg har med kvitteringen.

 

Men siden de ikke sender dem ut, hvorfor må jeg betale 22 kr for brevpost av den da... :dontgetit: (Ikke at det gjør så mye men...Det er jo 200g sjokolade :p )

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar

Der sier du noe. Kan jo hende de sender noen, men tar med seg de siste betalte. Men Techpoint sa vel noe om at de kom til å ta med seg skjortene i stede for å sende.

 

Slik det ser ut når leveres alle t-skjortene ut på TG når det åpner.  Dette gjør at vi trykker frem til Mandag i påskeuken.

 

Jeg har uansett betalt i dag. Inkl. 22kr til frakt.

Lenke til kommentar

En liten ting, vi får tskjortene når vi annkommer TG? vis det, av hvem? og hvordan skal han/hun vite at vi skal ha tskjorte og at vi har betalt?

 

Pappaen min betalte giroen over nettet når den kom i posten for noen dager tilbake, skal jeg bare ta kvitteringen han printa ut for meg, der det såt at pengene er betalt til den konten osv... eller?

Lenke til kommentar

æsj så kjipt Dingo. Nå så det ut til at "gamle maskinen" min ikke ville starte opp i går når jeg byttet power for å bruke det som sto i den i den nye. Hvis jeg får opp igjen den pcen kan jeg alltids ta med 2.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Om man har bestillt 5 biletter,skal man da få 5 armbånd?

Fikk bare 4 i posten i dag.

 

(ikke meg ,men en klassekammerat)

Da har en person som du har satt som bruker bestilt tgbånd by mail på egenhånd.

Det står klart og tydlig på papiret som følger med også :)

 

leife:edit

Endret av atticus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...