Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I gamle dager når jeg var liten ;) kunne man få gyldig legitimasjonsjonsbevis på posten. Var bare å ta med seg fødselsatest og et bilde så fikk man det nesten umiddelbart. Vet ikke om man kan få sånn leger eller om det i det hele tatt ansees som gyldig besis. Det må jo gå ann for "barn" som ikke har sertifikatet enda å få tak i legitimasjon uten at man må skaffe seg pass som man må ha med over alt.

Lenke til kommentar

googlet litt etter "gyldig legitimasjon" og fant denne linken. Dersom Posten ID-kort er gyldig legitimasjon for å få seg pass må det vel også være bra nok for å komme inn på TG.

 

Så da er det jo bare for dere som ikke har sertifikat eller bankkort med bilde å stikke innom et postkontor og høre hva som må til får å få set et ID kort. Tror du kun trenger fødsels attest og bilde, men det er jo bare å stikke innom og høre. Tror ikke det koster mange kronene heller.

 

EDIT: tok også en kjapp søk på "postens ID kort" og vant dette på fjorårets TG-sider

 

Gyldig legitimasjon:

- Bankkort

- Sertifikat

- Pass

- Postens ID-kort(kun den nye typen (cc-size))

 

Da burde vel spørsmålet være besvart en gang for alle.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg kommer aaaaldri til å komme meg ut. Kompisen min som skulle bli med fikk nettopp 10k i bot for hærverk (fylla) og jeg har 2.64,- på kortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvorfor ble toget så dyrt? Jeg fikk fly til under 1500kr t/r.

Normal pris på tog er 649,- per vei tror jeg. Så det blir dyrt! Jeg fikk heldigvis tak i billigbilletter til 199,- :p

Lenke til kommentar

misunner ikke dere som skal ta tog.. drasse med seg en svær pc, skjerm og bagasje på toget.. og så sitte relativt ubehagelig i maange timer...

Er glad for at jeg skal kjøre bil (dvs det blir kompisen min som kjører, siden jeg ikke har lappen :))

gleder meg i allefall :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fuck toget. Jeg flyr. Jeg må tømme en eller annen konto jeg har.

Good call, vi møtes på toget fra Gardermoen.

Jeg nekter å ha noe med nsb å gjøre. Skaffer heller transport gjennom "kontakter" jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...