Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Og, midlertidig pass koster mye... Ca. kr. 900.-. Jepp, som jeg sa, mye, når man ser på hva man egentlig trenger det for. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det blir en dyr tur til tg ihvertfall. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 det blir en dyr tur til tg ihvertfall. Det blir det ja. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 I gamle dager når jeg var liten kunne man få gyldig legitimasjonsjonsbevis på posten. Var bare å ta med seg fødselsatest og et bilde så fikk man det nesten umiddelbart. Vet ikke om man kan få sånn leger eller om det i det hele tatt ansees som gyldig besis. Det må jo gå ann for "barn" som ikke har sertifikatet enda å få tak i legitimasjon uten at man må skaffe seg pass som man må ha med over alt. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Man kan ha med seg en forelder og fødsels attesten. Det er faktisk gyldig legitimasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Shit, det blir dyrt å reise til TG. Et par tusen for togbillett, et par tusen for mat. Har 10 kr på kortet. *rane bank* Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) googlet litt etter "gyldig legitimasjon" og fant denne linken. Dersom Posten ID-kort er gyldig legitimasjon for å få seg pass må det vel også være bra nok for å komme inn på TG. Så da er det jo bare for dere som ikke har sertifikat eller bankkort med bilde å stikke innom et postkontor og høre hva som må til får å få set et ID kort. Tror du kun trenger fødsels attest og bilde, men det er jo bare å stikke innom og høre. Tror ikke det koster mange kronene heller. EDIT: tok også en kjapp søk på "postens ID kort" og vant dette på fjorårets TG-sider Gyldig legitimasjon: - Bankkort - Sertifikat - Pass - Postens ID-kort(kun den nye typen (cc-size)) Da burde vel spørsmålet være besvart en gang for alle. Endret 14. mars 2005 av Xell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg kommer aaaaldri til å komme meg ut. Kompisen min som skulle bli med fikk nettopp 10k i bot for hærverk (fylla) og jeg har 2.64,- på kortet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvorfor ble toget så dyrt? Jeg fikk fly til under 1500kr t/r. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hvorfor ble toget så dyrt? Jeg fikk fly til under 1500kr t/r. Normal pris på tog er 649,- per vei tror jeg. Så det blir dyrt! Jeg fikk heldigvis tak i billigbilletter til 199,- Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 misunner ikke dere som skal ta tog.. drasse med seg en svær pc, skjerm og bagasje på toget.. og så sitte relativt ubehagelig i maange timer... Er glad for at jeg skal kjøre bil (dvs det blir kompisen min som kjører, siden jeg ikke har lappen ) gleder meg i allefall Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Misunner ikke dere som skal kjøre Fly fra Bergen til Gardermoen, tog fra Gard. til Hamar. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Meg å! Skal kjøre selv jeg.. *hate nsb* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Fuck toget. Jeg flyr. Jeg må tømme en eller annen konto jeg har. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hvis jeg ikke skulle ha kjrøt hadde det blitt fly.. eller da hadde det vel ikke blitt noe av.. Blir litt konge med en road trip da.. skal en tur innom sverige også på veien Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Fuck toget. Jeg flyr. Jeg må tømme en eller annen konto jeg har. Good call, vi møtes på toget fra Gardermoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Fuck toget. Jeg flyr. Jeg må tømme en eller annen konto jeg har. Good call, vi møtes på toget fra Gardermoen. Jeg nekter å ha noe med nsb å gjøre. Skaffer heller transport gjennom "kontakter" jeg. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Så heldig som jeg er så har jeg fortåelsesfulle foreldre som kjører oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå