Jim Rager Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Mottok også PTN-kort i dag. Bare 1,5 måned etter at jeg bestilte det Det var aldri meningen at du skulle få det før heller, det var etter planen og sende de ut en uke før tg ellerno. husker ikke helt sikker Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hva er et slikt PTN-kort godt for? Holder det ikke med armbånd? Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Det er vel i steden for billett. Et kort man får fra partyticket som er ment for å ha i flere år. Bruke det som "billett" på andre ting partyticket arrangerer. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Så bare for å være helt sikker. Fikk også PTN-card nå, slipper jeg da og prite ut bilettene og ta med de? holder det med PTN-card? Endret 12. mars 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Så bare for å være helt sikker. Fikk også PTN-card nå, slipper jeg da og prite ut bilettene og ta med de? holder det med PTN-card? Sånn som jeg har forstått det, ja. Lenke til kommentar
svas Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Så bare for å være helt sikker. Fikk også PTN-card nå, slipper jeg da og prite ut bilettene og ta med de? holder det med PTN-card? Sånn som jeg har forstått det, ja. Fikk også kortet i posten i dag. Men har bestilt armbånd også. Var det bortkastet da? Og hvilke av de tre trenger jeg å ta med for å komme inn? Armbånd, PTN-kortet eller utskrevet billett? Og når får jeg armbåndet tilsendt? Endret 12. mars 2005 av svas Lenke til kommentar
War Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Så bare for å være helt sikker. Fikk også PTN-card nå, slipper jeg da og prite ut bilettene og ta med de? holder det med PTN-card? Sånn som jeg har forstått det, ja. Fikk også kortet i posten i dag. Men har bestilt armbånd også. Var det bortkastet da? Og hvilke av de tre trenger jeg å ta med for å komme inn? Armbånd, PTN-kortet eller utskrevet billett? Og når får jeg armbåndet tilsendt? Har du bestillt armbånd må du ta med det. De som ikke har der må stå i en egen kø for å få det på tg, da slipper vi som har det å stå i 2 køer. Ta med kortet som du har registrert på partyticket sin nettside etter at du har fått det. Så fungerer det som en bilett.(for deg) Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Flere her som IKKE har fått PTN kort i dag, selv om man bestilte det for lenge siden?? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Okey, til alle dere med PTN-kort: Om dere har registrert dere med et PTN-kort kan dere BARE bruke det for å komme dere inn på TG. Dere har da ikke lengre muligheten til å printe ut en billett. I hvertfall slik jeg har fortstått det Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Hmm.. Eg bestilte 5 billetter og 5 PTN-kort og fant ut etterpå at eg skulle ha 2 plassar sjølv. Altså, så har eg 2 plassar og 2 PTN-kort. Skal eg berre registrere et av korta på meg og la et forbli ubrukt..? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kjenner noen som skal på tg som ikke har leg Hva kan dem ha med? (har ikke pass) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kjenner noen som skal på tg som ikke har leg Hva kan dem ha med? (har ikke pass) Da må de skaffe seg noe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Kjenner noen som skal på tg som ikke har leg Hva kan dem ha med? (har ikke pass) Fødselsatest, bankkort, eller IDkort. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 så fødselsatest uten bilde er gyldig, ok Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 så fødselsatest uten bilde er gyldig, ok Nei, det er ikke gyldig. Personen kan skaffe seg midlertidig pass (gå på politistasjonen). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Og, midlertidig pass koster mye... Be de høre med banken sin om sjansene for å få et bankkort på kort varsel. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan nok få et vanlig ID kort fra banken.. et sånn gammeldags Bankkort uten magnetstripe. de pleier ikke ta så lang tid. hvis han fikser det i dag da. Lenke til kommentar
svas Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Og, midlertidig pass koster mye... Ca. kr. 900.-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå