Techpoint Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det vil jeg tro, vi har vel sendt ut 30 stk. hehe Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 23. Mars!? Jeg har 15. jeg... Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) 23. Mars!? Jeg har 15. jeg... Pengene skulle vel i utgangspunktet være overført innen rimelighetens tid etter bestilling? Så at noen har 23 eller 15.Mars er vel lite relevant i denne saken Overfør pengene så fort som mulig, det gjelder alle sammen, vil nødig slippe å sende ut flere fakturaer med purringer osv. T-skjortene leverers ikke ut før vi har registrert betaling, derfor er det lite lurt å vente i siste liten i denne sammenhengen. Endret 10. mars 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 var det snakk om at noen skulle lage et hw.no Banner og henge over rekken? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 var det snakk om at noen skulle lage et hw.no Banner og henge over rekken? Vi på gbit-rekka skal lage et banner, men det blir jo ikke for selve hw-rekka Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 mener å ha hørt at det skal være gbit på alle bordsvitsjene i år? (mener han tg-sjefsduden sa det da han var på besøk på mess-tv for to uker siden), da er vel hele gbit-rekka litt bortkastet? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 mener å ha hørt at det skal være gbit på alle bordsvitsjene i år? (mener han tg-sjefsduden sa det da han var på besøk på mess-tv for to uker siden), da er vel hele gbit-rekka litt bortkastet? veldig godt poeng... skulle likt å ha det bekreftet, men i såfall blir et for det sosiale sin skyld Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Fikk Giroen idag jeg å på tskjorten, og den er betalt Håper dere husker å trykke med nicket mitt ToxicMan pån viktig det. Edit: Ja sa fra i kommentar feltet ja. Endret 10. mars 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 veldig godt poeng... skulle likt å ha det bekreftet, men i såfall blir et for det sosiale sin skyld da har dere i allefall nettverk så lenge dere har strøm, sånn i tilfelle bordsvitsjene eller noe annet ryker til tenkte å ta med meg en 4 ports gbsvitsj jeg også, sånn just in case... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 veldig godt poeng... skulle likt å ha det bekreftet, men i såfall blir et for det sosiale sin skyld da har dere i allefall nettverk så lenge dere har strøm, sånn i tilfelle bordsvitsjene eller noe annet ryker til tenkte å ta med meg en 4 ports gbsvitsj jeg også, sånn just in case... Da kan du sikkert koble deg til oss... tror vi har ledige porter Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg tviler på at de har Gbit nettverk over hele TG. Da ville de annonsert det ganske heftig. Det er vel mildt sagt uvanlig. Dessuten koster det flesk. Med to lag smør på Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg har 8porters GB Switch også, kommer sikkert til å ta den med Uansett, begynner det å bli for sent å bestille skjorter? Edit: Ikke 8GB Switch nei Endret 11. mars 2005 av -NeoRag- Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 endelig frist for å bestille vet jeg ikke helt. Det må du nesten høre emd techpoint om, men jeg antar at så lenge de ligger på ggshop så kan man bestille. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Gleder meg til å få tskjorten nå og komme på TG, er jammen ikke lenge igjen, Er som om jeg er en 7åring igjen på julaften Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Slik det ser ut når leveres alle t-skjortene ut på TG når det åpner. Dette gjør at vi trykker frem til Mandag i påskeuken. Når det gjelder Gbit på TG så blir det i beste fall snakk om gbit uplinker, ikke gbit switcher. Så forskjellen vil være at de som er på HW-no gbit rekke har gbit mellom alle maskinene, mens de på tg-nettverket har gbit uplinker mot kant/core switchene, og ikke mellom portene på switchen. Lenke til kommentar
svas Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Så forskjellen vil være at de som er på HW-no gbit rekke har gbit mellom alle maskinene, mens de på tg-nettverket har gbit uplinker mot kant/core switchene, og ikke mellom portene på switchen. Så hvis det skjer noe med nettverket på TG så fungerer det likevel på HW-rekka? Og der har vi alltid garantert bra hastighet? Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Så forskjellen vil være at de som er på HW-no gbit rekke har gbit mellom alle maskinene, mens de på tg-nettverket har gbit uplinker mot kant/core switchene, og ikke mellom portene på switchen. Så hvis det skjer noe med nettverket på TG så fungerer det likevel på HW-rekka? Og der har vi alltid garantert bra hastighet? For det første er vi vel bare 7-8 stk på gbit rekka, og vi vil jo kun ha god hastighet mellom hverandre. Switchen vår blir ikke koblet til resten av nettet Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Når det gjelder Gbit på TG så blir det i beste fall snakk om gbit uplinker, ikke gbit switcher. Så forskjellen vil være at de som er på HW-no gbit rekke har gbit mellom alle maskinene, mens de på tg-nettverket har gbit uplinker mot kant/core switchene, og ikke mellom portene på switchen. Jeg går ut ifra at det er 48 porters switcher som blir satt opp, og da vil det jo være 3.8GB bandwith (eller 7.6 for begge veier) for lite mellom switchene for at alle på en switch skal kunne overføre like fort til alle på en annen switch, eller? Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg går ut ifra at det er 48 porters switcher som blir satt opp, og da vil det jo være 3.8GB bandwith (eller 7.6 for begge veier) for lite mellom switchene for at alle på en switch skal kunne overføre like fort til alle på en annen switch, eller? Hva snakker du om nå? Bandwidth har lite å gjøre med antall porter. Alle 24 porterene jeg bruker nå har minimum 8,8Gbps, og 12,8 på de største. Hvor får du tallene 3,8 og 7,6 fra? Og det er sannsynligvis 24 portere de bruker. Endret 11. mars 2005 av Techpoint Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvor må jeg sitte for å koble meg på GBit nettverket a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå