Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

:wallbash: seff , så dum jeg er

 

Kommer man ikke inn uten armbånd?

Da snakker vi 5 som må møtes uten for tg

bilettene er jo solgt til alle kanter av norge

er ikke værre enn at de ringer deg etterhvert som de kommer, og møter deg utenfor...

 

har du solgt bilettene dine, til folk du ikke kjenner?

 

du vet at hvis det blir merket så mister du ALLE bilettene som du er eier for...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sorry , kanskje forvirrende å snakke om mine og kompisens biletter på en gang.

 

Men jeg har enda ikke fått med meg:

Når man kommer til TG har man med seg:

Biletten eller et kort man ikke har fått enda?

og hvor mange armbånd får jeg i posten?

kjøpte 5 biletter og haket av for armbånd(er det da armbånd til alle bilettne)

så er bilettene solgt , jeg rekker neppe å sende armbåndene i posten til kjøperene , så må man ha det må jeg møte dem uten for tg lokalet da?

du kan enten sende(ikke anbefalt)

det du bør gjøre er å gi nummeret ditt til de som skal ha bilett og be de ringe når de kommer

 

du får maks 5 bånd i posten, du skriver at du har kjøpt 5 biletter, du får da 5 bånd

 

man bør/må ha med bånd og kort/utskrevet bilett får å komme inn.

 

biletten må du skrive ut selv fra partyticket sine sider, du kan også bruke visa som kort

Lenke til kommentar

hehe Den meldingen der kan jeg nesten garantere at ikke alle 4 som du har solgt billetter til fikk med seg :p

 

Hvis du har hatt noe mail komunikasjon med dem anbefaler jeg deg å sende en mail til dem og avtale litt nøyere så det ikke opstår missforståelser. Det som skjer når man har bestilt armbånd er at i det du får tilsendt armbånd så blir billetten merket som "brukt". Dersom personen du har solgt til møter på TG med PTN-kort el. utskrevet billett men uten armbånd så slipper han ikke inn.

 

Så jag anbefaler å avtale slike ting nøye så det ikke er er noen missforståelser. Du kan risikere at det er noen som kommer og skyter deg fordi du har rota det til så de bluker 1 time ekstra på å komme seg inn i hallen :p

Lenke til kommentar

hehe

 

Men for å gå gjennom dette med billettsikkerheten dersom det er flere som er usikre. Det mest usikre (eneste usikre?) man kan gjøre er å ha billett uten å ha armbånd og/eller PTN kort i tillegg. Dersom noen da har hatt mulighet til å printe billetten din kan noen benytte denne billetten på å komme seg inn. Dersom personen som står som User har PTN kort kan ikke billetten printes ut dermed er billetten gankse så sikker selv om noen har stått som midlertidig User. Grunnen til dette er at selvom personen som sto som User i en liten stund har rukket å printe billetten stemmer ikke dette over ens med det som ligger inne i datasystemet. Så når han kommer i køen med printet billett og ID i handa burde meldingen være "beklager men du er ikke bruker av denne billetten". Det står på PTN sine sider at man bør være forsiktig med printede billetter, for hvios man printer flere gnager og roter med hvilke billetter som er delt ut kan man risikere at 2 stk har samme billett og den av de som kommer sist i køen ikke slipper inn. Men dette gjelder altså kun dersom man ikke har PTN-kort. Dette ligger registrert i systemet deres at bruker har kort og han skal da ikke slippe inn men bare printet billett. Så dersom man har hatt kort, men har mistet det, så må man gå på PTN og melde kortet "tapt".

Lenke til kommentar

Man slipper inn med printet billett og ID. Men bare hvis det ikke står i datasystemet at personen ikke har PTN kort og ID'en stremmer over ens med det som står som bruker i datasystemet.

 

Så man må ikke ha PTN kort eller armbånd for å slippe inn, men det gjøre verden mye enklere og sikrere.

Lenke til kommentar
hm....Er det noen ledige plasser enda på hw.no sinne rekker eller?

er ikke værre enn at du logger på PTN og kikker på rad 29-33 og kikker på den øvere delen (sete 37-72) og se om det er noen ledige plasser. Det er noen få plasser innimellom som enda ikke har klart å plassere billetten sin. Når de nå ikke har klart det på så lang tid fortjener de å "miste" plassen. :p

Lenke til kommentar

PTN-kort har jeg bestilt for 5-6 uker siden, men det har ikke dukket opp.

Er det sånn at når man bestiller armbånd så kommer det til eieren av billetten?

 

War: Hvis du hadde kjøpt armbånd fra før av, hvorfor sa du ikke det når jeg kjøpte billetten? Jeg har også bestilt armbånd :roll:

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Er det sånn at når man bestiller armbånd så kommer det til eieren av billetten?

 

Ja. Alle armbåndene blir sent til den som kjøpte billettene. Det er bare billetter som har bruker tilknyttet seg som man får tilsendt armbånd til.

 

 

War: Hvis du hadde kjøpt armbånd fra før av, hvorfor sa du ikke det når jeg kjøpte billetten? Jeg har også bestilt armbånd  :roll:

 

Men kan kun kjøpe armbånd i forbindelse med billettkjøp og arbåndene er da tilknyttet disse billettene (altså inntil 5 stk pr "braclet service"-ordre). Dersom han har bestilt armbånd er det altså til en annen gruppe billetter og når han har kjøpt en billett av deg og du har bestillt braclett-service må han få et armbånd av deg. Det er veldig viktig å holde tunga rett i munnen her for ellers så kan man fort snyte en kompis for et armband og skape mye trøbel for stakkarn.

Lenke til kommentar
En liste over muligheter for å komme in:
  • Utprinta billett og legitimasjon
  • Utprinta billett og armbånd
  • PTN-kort

Stemmer det?

Jeg trengte bare armdåndet for å komme inn... Hun bare festa det og sendte meg videre. Så spurte jeg om hun ikke skulle se billetten, så sa hun at "Nei, det var ikke nødvendig siden man hadde bracelet". Kommer til å ta billetten med i tillegg i år, likevel. I tilfelle det var en som gjorde feil eller no.

Lenke til kommentar

Okey, la meg se om jeg har forstått dette rett:

 

Jeg kjøpte en billet av War, og han står som eier.

Litt senere bestilte jeg et armbånd til TG05 (har kvittering). Betalte inn og alt sammen.

Får IKKE jeg armbåndet jeg bestilte? Kan jeg da avbestille armbåndet jeg kjøpte og kreve pengene tilbake?

 

Idiotisk system :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...