Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Seff stoler jeg på deg, men vis jeg må betale på forhånd må jeg bruke bankkortet mitt/Foreldrene mine sitt kredittkort? og tror neppe de gidder det bare får å bestille en tskjorte liksom...

 

Men nå som jagr har bestilt, hva skal jeg gjøre nå liksom? vente?

hehe, er MYE enklere enn hva du beskriver å betale dette.

 

Du tar en tur i banken, posten eller hvor enn du kan få betalt en regning, enten om du har penger på konto der du betaler eller om du tar med deg kontanter.

 

Så skriver du vårt kontonr og firmanavn på giro, og ditt navn under betalingsinformasjon, VELDIG viktig at du får med dette.

 

Så gir du regningen til personen i kassen, så må du betale de en sum, dvs summen på t-skjorten pluss ett gebyr som de tar for å gjørde jobben.

 

Vips så er den betalt. På denne måten kan folk fleste betale med egne penger istedet for å låne kort/penger av foreldre osv.

 

Dvs, det blir helt det samme som om du henter pakken og betaler den da, bortsett fra at det koster 56kr mer. Som jeg igjen synes er mye når det er snakk om en t-skjorte til 150 eller 200kr.

 

Så nå må du bare vente ja, om en uke begynner selve trykkingen, alle t-skjortene som ligger inne på bestilling hos oss nå bestilles fra leverandøren vår.. Slik at vi har så mye som mulig klart til trykkfilmen kommer tilbake fra Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er litt surt å betale litt mer enn vanlig på oppkrav ja.

Så det jeg enten må nå da er å dra ned på postkontoret eller noe å skriv på en sånn giro med navn og hele pakka og kontonr deres osv...

Og dette kan jeg f.eks gjøre imorgen etter skolen?

Eller bare vente å betale det på oppkrav og betale litt mer?

Har jeg forstått det riktig da? eller er jeg fortsatt på bærtur? :p

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
er det noen som har fått armbånd og slikt i posten enda??

Nei, men jeg antar at dette kommer i løpet av denne eller senest neste uke. Jeg har sendt en purremail til Partyticket etter PTN-kortet jeg bestilte for 6 uker siden, og hvis ikke dette kommer til TG starter skal vil jeg ha tilbake hver eneste krone av de 35 kronene jeg betalte :p

Lenke til kommentar
Buying this item will make us send you all the bracelets for the tickets you bought in the same order, 1 week before TG05.

 

Å begynne å vente flere uker i forveien skaper bare frustrasjon. De sendes i rkomandert ordere, så ca en uke før TG får du en hentelapp og må ta med deg den + identifikasjon og hente konvolutten på postkontoret. Dette er fordi at arangørene skal ha oversikt ove hvem som har hentet arbåndene eller ikke. Det nytter altså ikke å hente dem, glemme å ta dem med, og så prøve å påstå at du aldri fikk dem tilsendt ;)

 

Så ferresten at de lå nye billetter til salgs på PTN nå. 87 stk når jeg logget på for 5 min siden. Så hvis det er noen som fortsatt mangler billett så er det bare å kaste seg over de. :)

Lenke til kommentar

hvordan er sikkerheten på bilettene?

har en kompis som solgte en bilett.

fikk penger på kontoen og overførte biletten

så viste det seg at innbetalingen var for noe annet

og biletten ble trukket tilbake.

Men kjøper har sikkert printet ut biletten.

Om om denne selges videre har jo i teorien 2 kjøpere samme bilett.

 

Og om man skulle komme på tg og biletten man har allerede er brukt, kan man finne brukeren da så man får henrettet han/hun?

Endret av War
Lenke til kommentar
hvordan er sikkerheten på bilettene?

har en kompis som solgte en bilett.

fikk penger på kontoen og overførte biletten

så viste det seg at innbetalingen var for noe annet

og biletten ble trukket tilbake.

Men kjøper har sikkert printet ut biletten.

Om om denne selges videre har jo i teorien 2 kjøpere samme bilett.

 

Og om man skulle komme på tg og biletten man har allerede er brukt, kan man finne brukeren da så man får skutt han?

Er ikke helt sikker på om jeg skjønner helt hva du mener, men uansett så er aldri vold løsningen. :p

Lenke til kommentar

at man selger en bilett, kjøper får tak i bilettnummeret.

nekter å betale , så biletten blir trukket tilbake.

Men "kjøperen" har fortsatt bilettnummeret og kan ha printet ut biletten.

 

I dont start trouble, i finish it :roll:

Endret av War
Lenke til kommentar

joda, man kan finne han og skyte han :p

 

de kan finne ut hvor han sitter ved hjelp av navn, det kan forresten du også, hvis du leter på partyticket sine sider...

 

tror ikke han kommer inn på den biletten, er langt ifra sikker, men det burde ikke gå...

 

du kan jo kontakte de som vet noe om det, partyticket er de eneste som kan gi ut slik informasjon...

 

hvis du har bestillt bånd, så kommer han ikke inn uten dette, og du trenger ikke bekymre deg...

Lenke til kommentar

sorry , kanskje forvirrende å snakke om mine og kompisens biletter på en gang.

 

Men jeg har enda ikke fått med meg:

Når man kommer til TG har man med seg:

Biletten eller et kort man ikke har fått enda?

og hvor mange armbånd får jeg i posten?

kjøpte 5 biletter og haket av for armbånd(er det da armbånd til alle bilettne)

så er bilettene solgt , jeg rekker neppe å sende armbåndene i posten til kjøperene , så må man ha det må jeg møte dem uten for tg lokalet da?

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...