Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Hvis det er interesse for det kan de som har bestilt og fortsatt ønsker t-skjorten har vi kapasitet til å lage disse til en rimelig pris. Vi vil ta 50 kroner pr. t-skjorte ( for mellom 21 og 30 t-skjorter), og t-skjortene vil da være grå eller hvite (beklager, sort er ikke mulig, men jeg anbefaler grå på det sterkeste).

Prisen forutsetter at det er kun trykk på den ene siden av t-skjorten. PM meg Xell hvis det fortsatt er interesse for det.

 

Dette blir ikke gjort med strykejern, men med en presse til over 10000 kroner bare så det er klart ;)

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beskjed fra andre trykker er at prosessen de bruker trengte de minst 2 uker på siden det skal lages film osv. Denne fristen går vel ut slutten av denne uken. Forutsetning for at vi skal kunne gjøre det på noen som helst annen måte er at vi bastemmer oss veldig fort. Da blir det jo litt tilbake på gamlemetoden å bestille med "ikke webshop" osv. En annen ting er om vi får nok folk til å bestemme seg for om de vil ha eller ikke når man endrer fargen fra sort til hvit/grå?

 

Så dersom de ikke blir noe av med det føste alternativet så må jeg eventutelt ha rask tilbakemelding fra de som har bestilt om de vil ha av det "Nød"-alternativet.

Lenke til kommentar

De går i trykken nå uansett, og vi tar imot løpende bestillinger,

 

slik det ser ut nå så spørs det om vi ikke sender alle t-skjortene til TG og utleverer de der.

 

Kommer litt ann på åssen vi ligger ann, men filmen er gått i bestilling, det tar ca en uke.

Så begynner trykkingen fortløpende etter dette, så det burde gå å sende de fleste i posten.

 

Frakt tilkommer uansett.

 

Det er bare å bestille for de som vil ha, vi trykker vel frem til fredagen før TG regner jeg med..

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Kult... gleder meg :) Håper det er flere som bestiller. Erfaring fra 2 siste årene tilsier at det kommer folk helt til de siste dagene før tg og spør om det fortsatt er mulig å bestille tskjorte. Hva bilr da absolutt siste mulighet for å bestille?

Lenke til kommentar

Hmm, har fortsatt ikke fått med meg dette med t-skjortene. Har bestilt, men skal jeg i tillegg betale penger inn på en konto?, isåfall hvilken?. Har ikke fått noen e-mail om dette, eller skulle jeg lest bedre ett annet sted? ;)

 

Uansett, så har jeg og kammeraten min tenkt å følge opp tradisjonen med "team stakkar" på TG iår. Vi går for et cs-team, som da går for å være så "bra" som mulig ;)

Vi kom faktisk på radion (lokal ja...), for navnet ifjor :p

Trenger da 3 stk. til, hvis noen er av interesse

 

Edit: Skal lese litt bedre neste gang ja ;)

Ser at info står på denna sida...

Endret av _Furien_
Lenke til kommentar
Men siden det da blir mindre enn 50 t-skjorter, vil ikke det påvirke prisen da?

I utgangspunktet så hadde det nok blitt dyrere dersom vi hadde etterspurt pris på kun 25 tskjorter. Men siden vi har fått et pristilbud som i utgnagspuktet var forebeholt 50 skjorter, men som nå trykker har valgt å sette i gang trykking selv med færre skjorter tror jeg ikke de kommer til å plutselig si at skjortene blir dyrere. Tskjortene er jo bestilt av privatpersoner gjennom en webshop med denne prisen, så den kan ikke plutselig endres uten videre. Det at trykker nå velger å trykke gjør de på egen risiko i håp om at det kommer flere bestillinger inn de nærmeste ukene.

Lenke til kommentar

Glemt helt å bestille jeg, håper det forsatt er mulig?

Tskjorten altså.

 

Edit: Da bestilte jeg værtfall, og jeg er forsatt usikker på hvordan man betaler, og er ikke helt glad i å betale ting på forskudd.

Regner med at den vil komme på postkontoret her også vil jeg få en lapp så må jeg hente pakka og betale der? er det jeg er vant til værtfall, og vet det er litt dyerer men det er verdt det, denne Tskjorte er trosalt en tskjorte man ikke får hvor som helst :p

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Glemt helt å bestille jeg, håper det forsatt er mulig?

Tskjorten altså.

 

Edit: Da bestilte jeg værtfall, og jeg er forsatt usikker på hvordan man betaler, og er ikke helt glad i å betale ting på forskudd.

Regner med at den vil komme på postkontoret her også vil jeg få en lapp så må jeg hente pakka og betale der? er det jeg er vant til værtfall, og vet det er litt dyerer men det er verdt det, denne Tskjorte er trosalt en tskjorte man ikke får hvor som helst :p

Så du stoler ikke på meg Toxic, gammel clanvenn og greier.

 

Men for 56 kroner ekstra kan du få lov til å få den tilsendt i oppkrav.

Lenke til kommentar
Glemt helt å bestille jeg, håper det forsatt er mulig?

Tskjorten altså.

 

Edit: Da bestilte jeg værtfall, og jeg er forsatt usikker på hvordan man betaler, og er ikke helt glad i å betale ting på forskudd.

Regner med at den vil komme på postkontoret her også vil jeg få en lapp så må jeg hente pakka og betale der? er det jeg er vant til værtfall, og vet det er litt dyerer men det er verdt det, denne Tskjorte er trosalt en tskjorte man ikke får hvor som helst :p

Så du stoler ikke på meg Toxic, gammel clanvenn og greier.

 

Men for 56 kroner ekstra kan du få lov til å få den tilsendt i oppkrav.

Seff stoler jeg på deg, men vis jeg må betale på forhånd må jeg bruke bankkortet mitt/Foreldrene mine sitt kredittkort? og tror neppe de gidder det bare får å bestille en tskjorte liksom...

 

Men nå som jagr har bestilt, hva skal jeg gjøre nå liksom? vente?

Lenke til kommentar
Men siden det da blir mindre enn 50 t-skjorter, vil ikke det påvirke prisen da?

I utgangspunktet så hadde det nok blitt dyrere dersom vi hadde etterspurt pris på kun 25 tskjorter. Men siden vi har fått et pristilbud som i utgnagspuktet var forebeholt 50 skjorter, men som nå trykker har valgt å sette i gang trykking selv med færre skjorter tror jeg ikke de kommer til å plutselig si at skjortene blir dyrere. Tskjortene er jo bestilt av privatpersoner gjennom en webshop med denne prisen, så den kan ikke plutselig endres uten videre. Det at trykker nå velger å trykke gjør de på egen risiko i håp om at det kommer flere bestillinger inn de nærmeste ukene.

Stemmer vel dette Xell, vi regner med at vi tipper over antallet som er nødvendig for oss. Hvis ikke må vi nok dekke noe av dette selv.

 

Men i utgangspunktet så ville vi trykke disse t-skjortene slik at deltakerene kan se hvor bra kvalitet vi snakker om her..

 

Vi trykker gjerne igjen til neste år, men da blir det nok ett litt annet opplegg, det gikk litt fort i svingene denne gangen.. Alt for at dere skal få fete t-skjorter til TG :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...