jokki Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Im in Til de som skal reise fra stavanger er jo et alternativ å ta tog sammen med meg Bestiller man i litt god tid får man togbiletter til 150 kr pr vei som slett ikke er så værst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg lurer på om jeg skal kjøre opp med russebilen og spraye nickene til passasjerende over hele saken Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Oppdaterte første post igjen, også med en liten newbieguide Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 vurderer å bli med her + noen fler hvis det går? lurer på en ting.. hvor store høytalere går det ann å ha med på tg? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 vurderer å bli med her + noen fler hvis det går? lurer på en ting.. hvor store høytalere går det ann å ha med på tg? ca.headsett str er anbefallt! er ikke mange som liker at folk drar med høytalere.... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 *klippe høytalerkabel* noe lyd er jo bare kos, men når noen finner ut at de vil ha med seg de ørten høytalerne som er såååååå store, så er det ikke morsomt lenger.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Får vel bestemme meg om jeg skal være med snart. Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Har lyst til å dra til TG, blir første gang. Bra med egen hw rekke, ikke bry med å sette opp navnet mitt går vel under kamerater av DDK. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 jeg bare lurer : er det egentlig så mange som skal på TG som egentlig ikke er medlem av hw ? Norges pc interesserte samler seg jo her, og på TG.. Ihvertfall halvparten av de som er på TG er jo medlem av hw.no Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vel, jeg skal se om jeg kan få rottet sammen noen penger så Blib kan bestille billet for meg...militær lønn er ikke akkurat noe å skryte om Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tror kanskje jeg blir med. Hvis jeg ikke drar på OL isteden for (er det bekrefta at OL også skal ha i Påskeferien?). Total pris for billetten med avgifter er 645kr står det på PartyTicket.net. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vurderer å ta en tur i år etter å ha vært fraværende i fjor. (Dvs, jeg var på dagsbesøk... ) Må bare få dette til å passe med jobb, etc etc. Kan alltids dukke opp torsdagen. Uansett, sett meg opp som mulig deltaker på rekka, hadde vært greit å sitte med noen som man kan prate og ha det litt sosialt med som Xell så fint beskrev det. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 OsloLAN er i påskeferien JA. synd å måtte velge slik mellom 2 LAN jeg vil på Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 kommer kanske sett meg opp på rekka som kommer kanske og jeg kommer til og kjøre fra stavanger og bilen min har flere seter en et nå var det og finne ut om eg skal jobbe i påsken , finne ut hvor langt det er til hamar , og få tak i billeter kan jo nevne det at hvist det er mange fra stavanger-kristiansand( og langs veien mellom her og hamar) som trenger en måte og komme seg opp kan jeg leie meg en buss og kjøre opp , alle må seff være med og sponse leien , ca 7-9 kr/km + disel utgifter Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ueland kommer til rekka Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kommer kanskje. Har med kamerat/er. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Ueland kommer til rekka Da kan jeg fortelle deg ALT jeg ikke liker ved forumet da, eller? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Siden Musty ikke fikk svar på spørsmålet sitt, spør jeg igjen. Hvordan er parkeringsmulighetene ved vikingskipet? Er det mye hærverk og helvette på bilene? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ueland kommer til rekka *Jubler stille* Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 ser ut som det blir en del folk jo! registrerte meg på den billett-siden før i dag. selger de biletter til forskjellige lan eller bare tg? det kostet vel ikke noe å registrere seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå