diversity Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Introen var ganske nice.. Gleder meg enda mer nå! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Introen var ganske nice.. Gleder meg enda mer nå! Jupp! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hm, er den musikken på introen typisk musikk som går på anlegget undeer TG? I så fall må jeg ta med meg hørselvern utenpå headsettet mitt.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Faktisk den dårligeste introen på lenge det der ja. For TG altså.. de fra tidligere år mener jeg har holdt mye høyere standard enn dette pip-pip greine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Var vel ikke noe intro for TG, det der. Intro?! Lenke til kommentar
War Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hm, er den musikken på introen typisk musikk som går på anlegget undeer TG? I så fall må jeg ta med meg hørselvern utenpå headsettet mitt.. Jeg skal personelg ha med avbitertang Ingen nåde . Siden alle vet jeg skrev dette blir jeg nødt til å betale noen for å klippe, men klippes skal det garantert. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har dere tidligre TG introer? synest selv denne var ganske fin jeg, men har ikke akkuratt sett så mangen. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ser ut som om at jeg ikke kan sitte på hw.no rekka alikevel. Er en annen jeg kjenner som har reservert en godel plasser, og han vil at jeg skal sitte med han.... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hm, er den musikken på introen typisk musikk som går på anlegget undeer TG? I så fall må jeg ta med meg hørselvern utenpå headsettet mitt.. Jeg skal personelg ha med avbitertang Ingen nåde . Siden alle vet jeg skrev dette blir jeg nødt til å betale noen for å klippe, men klippes skal det garantert. Er bare å innse at elektronisk musikk er tg musikk Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvorfor? Sikkert fordi jeg er atiest og gud endelig vil bevise at han finnes ... Men nå må jeg på trening! Snakkes. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvorfor? Sikkert fordi jeg er atiest og gud endelig vil bevise at han finnes ... Men nå må jeg på trening! Snakkes. Neppe Mer fordi at elektronisk musikk egentlig er nerdemusikk samme hva vi skulle mene om det digger metall selv, men techno er liksom tg Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 det er vel det mest latterlige utsagnet om techno jeg har hørt ialfall. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 det er vel det mest latterlige utsagnet om techno jeg har hørt ialfall. Du kan ikke benekte at techno hører hjemme på tg, det er jo nesten det eneste som blir spilt der Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hva mener du med "hører hjemme på" ? The Gathering er ikke et rave party, selv om det virket slik TG04. selv om det bare er elektronisk musikk som spilles høyt og lenge, er fordi majoriteten av menneskene der inne(eller folka med anlegg) liker den typen musikk. selv om man ikke har anlegg som blåser øra av sidemann, hører man sikkert på musikk, og da er det nødvendigiv ikke elektronisk. så nei du tar ganske feil der, techno "hører ikke hjemme på" TG, ei heller er det nesten det eneste som blir spilt der. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeje.. men JEG synes introen var phet.. Og liker elektronisk musikk Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvis jeg ikke har mottatt noen t-skjorte enda, er vel 2 uker siden jeg bestilte, kan det tyde på at jeg har gjort noe feil. Som f.eks. å ikke betale? (tanken var vel egentlig post-oppkrav,men...) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Nei det er fordi; som jeg har nevnt tidligere, at de ikke begynner noe som helst trykking før det er 50 bestillinger. Dette er fordi den prisen vi har fått er basert på at det skal trykkes minst 50 tskjorter (det er opstarten som koster mest penger; færre tskjorter -> dyrere pr stk). Det har dessverre vært utrolig dårlig opsluttning om tskjortene så det ser ut som om det ikke blir noe av fra trykkern. De av dere som allerede har forskudsbetalt vil få pengene tilbake på samme konto som de ble betalt fra. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vet vi hvor mange T-skjorter som er bestlilt da? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 i overkant av 20 var meldinga på mandag. så med mindere 30 stk har bestilt siden da blir det neppe noe av. De som vil kan selvsagt kjøpe seg ie tskjorte + printetrykk på clasern e.l. og lage selv. Jeg lagt litt over 30 slike i fjor, men gidder ikke gjøre det i år. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det var trist... Hmm, må kjøpe meg dvd-er og cd-er nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå