Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm, er den musikken på introen typisk musikk som går på anlegget undeer TG? I så fall må jeg ta med meg hørselvern utenpå headsettet mitt.. :cry:

Jeg skal personelg ha med avbitertang :dremel:

Ingen nåde .

Siden alle vet jeg skrev dette blir jeg nødt til å betale noen for å klippe,

men klippes skal det garantert.

Lenke til kommentar
Hm, er den musikken på introen typisk musikk som går på anlegget undeer TG? I så fall må jeg ta med meg hørselvern utenpå headsettet mitt.. :cry:

Jeg skal personelg ha med avbitertang :dremel:

Ingen nåde .

Siden alle vet jeg skrev dette blir jeg nødt til å betale noen for å klippe,

men klippes skal det garantert.

Er bare å innse at elektronisk musikk er tg musikk

Lenke til kommentar
:cry:

 

Hvorfor? Sikkert fordi jeg er atiest og gud endelig vil bevise at han finnes :p ... Men nå må jeg på trening! Snakkes.

Neppe :p Mer fordi at elektronisk musikk egentlig er nerdemusikk samme hva vi skulle mene om det :cry: digger metall selv, men techno er liksom tg

Lenke til kommentar

hva mener du med "hører hjemme på" ?

The Gathering er ikke et rave party, selv om det virket slik TG04.

selv om det bare er elektronisk musikk som spilles høyt og lenge, er fordi majoriteten av menneskene der inne(eller folka med anlegg) liker den typen musikk. selv om man ikke har anlegg som blåser øra av sidemann, hører man sikkert på musikk, og da er det nødvendigiv ikke elektronisk.

 

så nei du tar ganske feil der, techno "hører ikke hjemme på" TG, ei heller er det nesten det eneste som blir spilt der.

Lenke til kommentar

Nei det er fordi; som jeg har nevnt tidligere, at de ikke begynner noe som helst trykking før det er 50 bestillinger. Dette er fordi den prisen vi har fått er basert på at det skal trykkes minst 50 tskjorter (det er opstarten som koster mest penger; færre tskjorter -> dyrere pr stk). Det har dessverre vært utrolig dårlig opsluttning om tskjortene så det ser ut som om det ikke blir noe av fra trykkern. De av dere som allerede har forskudsbetalt vil få pengene tilbake på samme konto som de ble betalt fra.

Lenke til kommentar

i overkant av 20 var meldinga på mandag. så med mindere 30 stk har bestilt siden da blir det neppe noe av.

 

De som vil kan selvsagt kjøpe seg ie tskjorte + printetrykk på clasern e.l. og lage selv. Jeg lagt litt over 30 slike i fjor, men gidder ikke gjøre det i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...