Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det varmeovner til grandis der?

 

og er det muligt og såve noelunde bra der? eller er det for mye bråk?

Første natta er det vansklig å sove, men etterhvert er man så trøtt at det ikke er noe problem, det er _mye_ bråk

Etter 48-72 timer uten søvn sover man som et barn på betong-gulvet :tease:

 

Jeg satt i stolen og sov (tror det var på tg04) med halsen i 90 graders vinkel, noe som gjorde at når jeg våknet noen timer etterpå klarte jeg ikke å holde hodet rett... Det har ikke gøy :p

Lenke til kommentar

søvn kan nok virke som ett stort problem på tg, men det er langt ifra så ille som det virker, betongen er ikke det beste å sove på, det er gjerne litt lyst, folk kommer til å dulte borti deg ofte når de går forbi deg/klatrer over deg, det bråker mye, men utrolig nok så er det få som har problemer med å sove der...

 

for å øve deg kan du legge deg til å sove i en gang(med folk) på kjøpesenteret ;)

 

er utrolig hva man kan sove i...

 

 

enten bør du ha energi-drikke som virkelig funker eller sove litt hver natt...

 

og IKKE sett på ringeklokke eller no, det ødelegger for deg selv og andre, som ut når du først skal sove..

 

koffeindrikke er forresten lov til å ta med fra sverige, men kun til eget bruk, så ikke ta med en pall med drikke...

Lenke til kommentar

Det er kommet mye gode råd med søvn her. Det er mange ferskinger som drar på TG med holdningen "man sover ikke på TG". De tror at hvis de ikke sover er de sikre på å få med seg alt. Vel, sover man ikke ender man med å gå i koma siste døgnet og det er da det skjer mest. Det er perioder hver natt (morgen) som det skjer veldig lite. Da kan man sove noen timer uten å gå glipp av noe. Det er bedre å sove litt hver natt enn å gå i koma siste døgnet og ikke huske så mye av det.

 

Det er også mye diskusjon om å sove på betongen. Personlig skal jeg sove i seng på vandrehjemmet tvers over gata i år :D men når sant skal sies har jeg ikke hatt store problemer med å sove på betong gulvet. Eneste kjipe er at man gjerne må lete litt for å finne et sted å legge madrass/liggeunderlag så man kan få sovet litt. En fordel med å sove i hallen er faktisk lyden; man sover ikke mer enn man trenger ;) etter noen timer blir man vekt av lydnivået og man pakker sammen sovesakene sine, tar seg en tru i dusjen og er frisk og oplagt til et nytt døgn med nerde-action.

Lenke til kommentar
Da tar vi med mikrobølge-mat da :D

Finnes mye delikat som kan tilberedes der...

*Tenke på å lage minikjøkken*

Eneste problemet med micromat, er at uten tilgang til fryser eller kjøleskap holder vel ikke alt seg like bra i flere døgn. Med mindre man gjemmer unna en elektrisk kjølebag da. Bare sørg for at ikke crew ser den :p

Lenke til kommentar

noe som er smart å gjøre:

 

ta med micromat for ca 2 dager og "tørrfor" for ca 4 dager, spis micromat i de 2 første og tørrfor i de 3 siste, grunnen til at jeg sier at du skal ta med deg for 4 dager er at du vil ikke gå tom for mat på tg, ta med deg en del mer enn du trenger..

 

evt bare ta med deg tørrfor

 

tørrfor=rett i koppen, nudler, ting som holder seg lenge

Lenke til kommentar

Lørdag er det vel ofte en del butikker åpent ja. Så da er det jo muligheter for å fylle opp lageret. Men onsdag til lørdag morgen er fremdeles rimelig lang tid. Sist var det pengemangel på meg, så endte opp med mest brødskive med fårepølse (holdt seg heldigvis bra). Håper virkelig det blir vannkokere og mikrobølgeovner i år også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...