Kenneth Dammyr Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Fortsatt høres det ut som dere snakker om bordstørrelsen. Den er ikke så farlig, men plassen jeg har til stolen min. For å være konkret: Jeg ønsker å ha med et hjemmelagd brett med hjul på. Den er drøyt 1x1m. Så vil jeg ha en lenestol oppå der. Blir det plass? Er det romslig nok imellom rekkene? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 nei du har værtfall ikke 1x1 meter plassen den er bare 60/80 cm bred (litt usikkert om plassene er 60 eller 80 cm brede), men en meter i bredden har du værfall ikke men tror det skal gå greit å ha en meter fra pulten og ut, men veit ikke om crew'et vil like det så veldig da Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg søker på ry nsvn, ry og nsvn, men ingen hardware.no rekke... EDIT: Hvor god plass er det til å sitte på? *Planlegge hvilken stol man skal ha* LOL Det er ikke greit når man sitter hjemme og mamma og pappa etter en lang kjøretur, er sliten og trett og bare skal svare raskt på noen mailer og foruminlegg "søk på et navn. Når det gjelseer plassen så er vel det meste kommet fram nå, men kan oppsummere. Bordene er 80cm høye og din del av bordplate er 60cm dyp og 80cm bred. Dette betyr også at plassen man har tildelt på gulvet også er 80cm bred. Man har en del å gå på i dybden her, det er god plass mellom radene, men det kreves av sikkerhetsmessige årsaker (evakuering) at plassen mellom radne holdes åpen. Men kan altså ikke bli enik med naboen bak seg om av man deler avstanden i to og okupere hele denne. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sitter noen rader bortenfor dere så jeg får nesten komme bort og hilse Jeg får krympe sammen kontorstolen min til en liten kladd som mulig, for aldri i livet om jeg sitter på en hagestol i 5 dager.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kontorstol med høyderegulering er et must! Husker jeg ikke feil er de pallene litt høyere enn et vanlig skrivebord, og da er det greit å kunne regulere høyden sånn at man fortsatt sitter behaglig Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Bare lurte litt på noe... Det er stoler der fra før av ikke sant? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) jepp, av plastik, sånne kjedelige hagestoler... edit: skal forresten muligens ha med massage-stol eller vanelig lenestol, hvis jeg ikke får ta med massage-stolen.. Endret 21. februar 2005 av aklla Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Får vel ta med noen hagestolputer da Lenke til kommentar
svas Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kontorstol med høyderegulering er et must! Husker jeg ikke feil er de pallene litt høyere enn et vanlig skrivebord, og da er det greit å kunne regulere høyden sånn at man fortsatt sitter behaglig Kanskje jeg kan låne stolen jeg har på jobben. Ordentlig kontorstol. Ikke bare en som kan justeres i høyden. Men som også har armlener osv. ;D Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 er det lov med stressless? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 er det lov med stressless? Så lenge den ikke tar opp mer plass enn det du har Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 er det lov med stressless? ja, så lenge man ikke sperrer midt-gangen så kan man sitte på hva man vil... husk at den kan være max 80cm bred, du kan jo ikke ta mer i bredden enn plassen din.. eller var det 60cm bred? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 eller var det 60cm bred? jeg er ca 60cm bred over skuldrene, så jeg regner med at man har 80cm bredde.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det muligheter for å tilberede mat der? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Trur det er mikrobølgeovnar og litt diverse der. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det muligheter for å tilberede mat der? i fjor var det vannkokere og microbølgeovner der, det var en suksess, tror at det kommer i år også, men du kan uansett få varmt vann der.... er ikke ovner og slikt der... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 er ikke ovner og slikt der... Jaja, det er visst en pizzaresturant i nærheten Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Dårlig med ovner, men det er som sagt pizza-shop med "et til du driter" -tilbud til 80 kr elns Endret 21. februar 2005 av CaZiO Lenke til kommentar
marius_o Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvilken rad er hw.no rekka? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvilken rad er hw.no rekka? 28,29,30,31 tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå