Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lurer på om jeg ser en feil. Stian Karlsen, som sitter mellom Jørgen Veisdal og Frederic Larsen, se på hans nr(garantert rett), så ser du på den rekka helt til venstre. En annen Stian Karlsen, men nr hans er helt likt Stian ved siden av meg. Jeg vet ikke med han til venstre, men han med meg er som sagt oppført med riktig nr.

Hvilket nr. er det Xell skal ha? Billettnr? Hvis det er det skal jo det holdes hemmelig, se partyticket.net: This is a unique, random number, you must keep this secret. Men skal Xell ha dette også?

Lenke til kommentar
Anngående Tskjortene, hvilken måter kan man betale på? er det sånn at den kommer på postkontoret så kan jeg gå ned der å betale? eller må man bruke kredittkort av et slag?

ToxicMan :)

 

Du kan egentlig gjøre det på to måter, men det enkleste er å betale på forskudd.

 

Det gjør du enkelt med en giro. Til kontonr som står opplyst på siden, kommer vel ett nytt kontonr i kveld, men det er likegyldig hvilket dere overfører til, bare sånn at dere vet det..

 

Skal dere ha i oppkrav kommer det nemlig enda flere gebyrer på dette, som gjør at t-skjorten blir dyr.

Lenke til kommentar
Det er kanskje litt dumt å overføre penger før vi vet om de setter i gang trykkingen.

 

Techpoint? Hvordan håndterer dere dette i denne situasjonen?

Folk må gjerne overføre nå, det gjør det enklere for oss, istedet for at vi må informere folk om at NÅ må de overføre, sånn i siste liten.

 

Det som skjer er at hvis de ikke kommer nok bestillinger så blir pengene overført tilbake til samme konto som de kom ifra.

Lenke til kommentar

jorgen_veisda: takk, nok en doblet-liming som hadde sluppet kryssreferansen min.

 

svas: som nevnt tidligere; billettnummeret ditt ser jeg allerde siden du har satt meg som seater. Grunnen til at jeg ba om at "etternølernene" skulle ta med billettnummer i mailen de sendte meg når de hadde satt meg som seater var for at det skulle være letter å finne de i mellom alle bilettene. Det er ikke lett å se at det har dukket opp en nye billett mellom nr 87 og 88 i rekken når man har 148 billetter ligende i PTN kontoen sin. Det er også ikke så lett å finne folk når de sender en mail med "hei, har satt deg som seater nå. Vil gjerne sitte sammen med "Nick1" og "nick". Hilsen "Nick3"" spesiel når ingen av disse nickene er det som er rigistrert på PTN. Derfor ba jeg om den lille ekstra infoen. Men fa nå av blir alle nykommere mer eller mindere tilfeldig plassert på de åpene plassene, så du behøver ikke stresse med å sende meg bill.nr.

Lenke til kommentar
svas: som nevnt tidligere; billettnummeret ditt ser jeg allerde siden du har satt meg som seater. Grunnen til at jeg ba om at "etternølernene" skulle ta med billettnummer i mailen de sendte meg når de hadde satt meg som seater var for at det skulle være letter å finne de i mellom alle bilettene. Det er ikke lett å se at det har dukket opp en nye billett mellom nr 87 og 88 i rekken når man har 148 billetter ligende i PTN kontoen sin. Det er også ikke så lett å finne folk når de sender en mail med "hei, har satt deg som seater nå. Vil gjerne sitte sammen med "Nick1" og "nick". Hilsen "Nick3"" spesiel når ingen av disse nickene er det som er rigistrert på PTN. Derfor ba jeg om den lille ekstra infoen. Men fa nå av blir alle nykommere mer eller mindere tilfeldig plassert på de åpene plassene, så du behøver ikke stresse med å sende meg bill.nr.

Takk Xell. Da er visst alt i orden da. :D

Lenke til kommentar

da er vi alle (nesten) på plass. Det står noen enkeltplasser ledige der jeg enda ikke har blitt satt som seater. Det skal sies at enkelt plasser er ikke de første som går, selv når seatingen åpner for alle på mandag, men dersom det er noen her som har en kompis som er markert med rødt, så si i fra til han, for i værste fall kan han ende opp med å måtte sitte alene et helt annet sted i hallen.

Lenke til kommentar

litt sent det kommentaren der @kd. Jeg tok en avgjøresle på det i gårkveld. I stede for å ha buffer på 2 eller 3 plasser på begge sider av alle radene som man kan plassere etternølere på valgte jeg å la ektraplassene ligge bare på den ene siden og ikke på alle radene. På den måten er det mulighet å plassere flere sammen dersom det dukker opp noen etternølere som er flere som vil sitte sammen. Har også lagt disse plassene inn mot midten der det er mest trafikk. Ingen krise om vi ikke fyller de med egene folk med andre ord.

Lenke til kommentar

Litt sent?

Edit: Hvor ble det av bufferet på hver side av rekkene? Jeg har ikke noe lyst til å sitte så langt ute på kanten, og det har nok ingen andre heller... Fordel det heller ut over flere rekker! Blir det for mye jobb kan jeg sikkert hjelpe deg litt. :)

Sa ifra for to dager siden...

 

Ikke for å være vrien eller for å påføre deg mer jobb, men jeg er ikke spesielt lysten på å sitte ute på kanten. Jeg synes også det er litt merkelig at jeg og de to jeg reiser sammen med får noen av de dårligste plassene, når vi var noen av de første til å velge deg som seater og med å sende deg mail.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...