Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir bra dette, gleder meg :yes:

Han kompissen min heter ikke stial, men stian. Det var min leif, beklager det. Tror jeg har opparbeidet meg tastatur-dyseleksi eller noe, skriver mer feil en noen gang, så ser jeg jammen meg ikke feilene heller.

 

 

 

Lol, enda en leif :blush:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Den mailen var først og fremst for å sjekke interressen. Offisiell bestilling må gjøres gjennom ggshop.no

 

Jeg har ikke mail til alle på rekka, men jeg har en del. Skal se om jeg rekker å gå gjennom alle mailene og plukke ut så mange adresser som mulig å sende ut en infomail i løpet av helga. 12 er jo veldig lite. Mindere enn jeg hadde på den oprinnelige lista.

Lenke til kommentar
Sikkert bare jeg som ikke har fått alt med meg, men: Jeg bestilte t-skjorte via mail til xell for noen uker siden. Trenger jeg gjøre noe mer nå? eller er alt i boks da? :)

Det er ikke hun som har noe med det å gjøre, står da flere plasser her i tråden og dette forumet generelt.

Så den bestillingen jeg sendte til xell gjelder ikke lengre, enkelt og greit?

Lenke til kommentar
Sikkert bare jeg som ikke har fått alt med meg, men: Jeg bestilte t-skjorte via mail til xell for noen uker siden. Trenger jeg gjøre noe mer nå? eller er alt i boks da? :)

Det er ikke hun som har noe med det å gjøre, står da flere plasser her i tråden og dette forumet generelt.

Så den bestillingen jeg sendte til xell gjelder ikke lengre, enkelt og greit?

Nei, den gjelder ikke. Siden mange på den lista hadde meldt et forebehold om at de skulle ha hvis ikke skjorta ble for dyr kunne jeg ikke bare sende den lista til techpoint og si "disse skal ha". Det kunne jo hende at noen syntes 150 er for dyrt. Har forsåvidt nevnt dette tidligere i tråden da skjortene ble lagt ut for salg.

 

Kan hende noen synes dette ble rotete, men det skyldes at det er nytt opplegg med trykker i år. Det har tatt litt tid å få klarlagt pris og dermed har ikke jeg "promotert" tskjorta med full informasjon før nå den siste uka. Men vi har jo holdt på med kompo og alt siden før jul så det at vi jobbet med å få til tskjorte skulle ikke være ukjent for de fleste.

Lenke til kommentar

#Fjernet av admin#

 

NB!: Husk å skrive navnet ditt, slik at vi kan registere betalingen fra deg.

 

Vi sender IKKE varen før vi har mottat betaling fra deg

 

Paypal, visa og Mastercard vil komme ut over året.

 

Sånn info finnes som regel på buttikkens site ;)

 

Det er kanskje litt dumt å overføre penger før vi vet om de setter i gang trykkingen.

 

Techpoint? Hvordan håndterer dere dette i denne situasjonen?

Lenke til kommentar

Det begyynner å bli lovlig sent nå men skal nok klare å få deg med. Jeg kjenner ikke aller 147 jeg har billetter til så jeg kan ikke si så mye om hvor 14issene sitter. plasseringene i forhold til "kartet" er gjor mest ut fra ønsker om å sitte sammen med kammerater. Det blir ikke gjort store endringer på denne nå siden seatinga skulle ha startet nå (men PTN har dessverre enda ikke fått fingern ut av rumpestumpen). Det beste jeg kan gjøre er å plassere deg på en ledig plass ved oss. Men sett seater, send meg mail så skla du nok få sitte på en av rekkene :)

Lenke til kommentar
Det begyynner å bli lovlig sent nå men skal nok klare å få deg med. Jeg kjenner ikke aller 147 jeg har billetter til så jeg kan ikke si så mye om hvor 14issene sitter. plasseringene i forhold til "kartet" er gjor mest ut fra ønsker om å sitte sammen med kammerater. Det blir ikke gjort store endringer på denne nå siden seatinga skulle ha startet nå (men PTN har dessverre enda ikke fått fingern ut av rumpestumpen). Det beste jeg kan gjøre er å plassere deg på en ledig plass ved oss. Men sett seater, send meg mail så skla du nok få sitte på en av rekkene :)

Hei Xell,

 

Da er mail sendt. Vet ikke hva mer enn nick og virkelig navn du trenger. Si i fra her eller på mail så sender jeg over.

 

Tarantino

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...