Fredrik Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 #hw.no er den harde kjerne av kanalen #hw.no, som kjenner hverandre mer enn det folk over forumet gjør, sånn overall. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hehe, meldte nettopp meg og to andre på hw rekka Håper det ikke skaper for store problemer for deg Xell Hvis dere kjøper T-skjorter, så går det nok bra! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Går det busser fra Gardemoen/Oslo til Hamar? Hva er den billigste måten å komme seg fra Gardemoen til LAN? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tror nesten toget er det billigste, koster 150kr fra Oslo til Hamar for studenter tror jeg. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Det at folk blir flyttet litt rundt på er fordi det kommer nye grupper til og da må jeg stokke litt for å få plass. Da er det dessverre små grupper og de som sitter "alene" som blir hærjet værst med. http://www.nordve.net/tg05/plasseringer.html ; nå har jeg måtte starte på den 5te rekka. Kommer nok mest sannsynlig til å lage "buffersone" på endne av rekkene i siste utkastet. På den måten er det større sansynlighet for at plassene der blir stående tomme lenge og opner for at "etter-slengere" kan melde seg på også etter at seatingen er åpen for alle. Hvor mange tskjorter som er bestillt vet jeg ikke. Techpoint sa det var en del, men jeg tror ikke vi er oppe i 50 enda. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg blir å å måtte ta tog fra Gardemoen Vi flyr helt fra Hammerfest, noen nordmenn som har lengre reisereute? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hammerfest er nok blandt de drøyeste. B|real kom fra Sortland i fjor, men det er jo ikke på langt nær så langt Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) mener du at det blir åpne plasser på endene som muligens ikke blir brukt av oss hw.no folk? for min del hadde det vært greit nok, siden jeg nå er plassert på enden håper at jeg ikke ender opp der edit: ikke stress deg opp nå Xell.. jeg mener ikke at du skal etterkomme sånne demands.. jeg sier bare at jeg HÅPER, ikke at du skal tenke på det i noen særlig grad.. er fornøyd så lenge jeg har plass på rekka jeg.. Endret 16. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg stresser ikke over "vil ikke sitte på enden" ønsker. De fleste ytrer dem i større eller mindere grad og det er 10 endepunkter som må fylles. Noen må sitte der. Men det er fordelen ved å lage endebuffer; enten så kommer det noen etterslengere som da kan få plass, eller så blir de fylt av noen andre stakkarser som ikke har lyst til å sitte på enden, men som ikke har noe valg.slik som det er nå så blir det 3 eller 4 plasser på hver ende som står åpen. Men når er kveldens site opdatering lagt ut (http://www.nordve.net/tg05/plasseringer.html). Jeg har markert "missing-persons" med rød bakgrunn. Dersom det er noen som kjenner igjenn seg selv eller en kammerat så sørg for at billetten blir satt med meg som seater og at det sendes en mail til meg med billettnummer. Jeg får ikke plassert disse og det kommer til å ende opp med hull i rekka. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 jeg stresser ikke over "vil ikke sitte på enden" ønsker. De fleste ytrer dem i større eller mindere grad og det er 10 endepunkter som må fylles. Noen må sitte der. Men det er fordelen ved å lage endebuffer; enten så kommer det noen etterslengere som da kan få plass, eller så blir de fylt av noen andre stakkarser som ikke har lyst til å sitte på enden, men som ikke har noe valg.slik som det er nå så blir det 3 eller 4 plasser på hver ende som står åpen. Men når er kveldens site opdatering lagt ut (http://www.nordve.net/tg05/plasseringer.html). Jeg har markert "missing-persons" med rød bakgrunn. Dersom det er noen som kjenner igjenn seg selv eller en kammerat så sørg for at billetten blir satt med meg som seater og at det sendes en mail til meg med billettnummer. Jeg får ikke plassert disse og det kommer til å ende opp med hull i rekka. Du gjør en god jobb Xell, bra du engasjere deg sånn, stå på Og skal bli kult å kansje bli litt bedre kjent med noen av dere der å Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Xell, jeg får av en eller annen grunn ikke sendt mail, bare mottatt. jeg sender deg derfor infoen pr. PM i steden, håper det går bra? Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er det forsent å hive seg med? nei... sett meg som seater og send meg en mail med navn og billettnummer ([email protected]) Det er en som jeg ikke har fått inn regga på Ptn, mulig å sende navn og bilettnummer( uten at han er regga på den)? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis dere er flere kamerater som skla sitte sammen og en av dere ikke er registreret på PTN enda, så setter du bare en annen (deg selv kanskje) som mindlertidig user. Så kan du sende meg infoen (navnene og bill.nr), så setter jeg dere sammen. Når sisteman er regga bytter du user til han. Hvis jeg har skjønt problemet riktig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis dere er flere kamerater som skla sitte sammen og en av dere ikke er registreret på PTN enda, så setter du bare en annen (deg selv kanskje) som mindlertidig user. Så kan du sende meg infoen (navnene og bill.nr), så setter jeg dere sammen. Når sisteman er regga bytter du user til han. Hvis jeg har skjønt problemet riktig. Supert, du skal få mail Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Da er nok en opdatering lagt ut. Jeg kommer til å bruke litt tid rett etter 12 i morra og plassere akkurat nok folk til at vi får okupert de rekkene vi trenger (siden vi trenger 5 rekker etterhverandre kan det være litt kjekt å få tatt nok plasser så ingen andre store grupper begynner å plassere seg der). Så plasserer jeg resten når jeg kommer hjemm på ettermiddagen. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dæven, det begynner å bli ein del folk! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) hehe 157 om jeg har regnet riktig minus et par stykker der folk har 2 plasser Endret 17. februar 2005 av Dimensionx Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 så mange folk på rekkene, og så få som har bestillt t-skjorte. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noen som kan fortelle meg hvem Per Magne Østli Engetrøen er? nick? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 så mange folk på rekkene, og så få som har bestillt t-skjorte. Kor mange har bestilt då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå