Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at folk blir flyttet litt rundt på er fordi det kommer nye grupper til og da må jeg stokke litt for å få plass. Da er det dessverre små grupper og de som sitter "alene" som blir hærjet værst med.

 

http://www.nordve.net/tg05/plasseringer.html ; nå har jeg måtte starte på den 5te rekka. Kommer nok mest sannsynlig til å lage "buffersone" på endne av rekkene i siste utkastet. På den måten er det større sansynlighet for at plassene der blir stående tomme lenge og opner for at "etter-slengere" kan melde seg på også etter at seatingen er åpen for alle.

 

Hvor mange tskjorter som er bestillt vet jeg ikke. Techpoint sa det var en del, men jeg tror ikke vi er oppe i 50 enda.

Lenke til kommentar

mener du at det blir åpne plasser på endene som muligens ikke blir brukt av oss hw.no folk?

for min del hadde det vært greit nok, siden jeg nå er plassert på enden :( håper at jeg ikke ender opp der :p

 

edit: ikke stress deg opp nå Xell.. jeg mener ikke at du skal etterkomme sånne demands.. ;) jeg sier bare at jeg HÅPER, ikke at du skal tenke på det i noen særlig grad..

er fornøyd så lenge jeg har plass på rekka jeg..

Endret av Musty
Lenke til kommentar

jeg stresser ikke over "vil ikke sitte på enden" ønsker. De fleste ytrer dem i større eller mindere grad og det er 10 endepunkter som må fylles. Noen må sitte der. Men det er fordelen ved å lage endebuffer; enten så kommer det noen etterslengere som da kan få plass, eller så blir de fylt av noen andre stakkarser som ikke har lyst til å sitte på enden, men som ikke har noe valg.slik som det er nå så blir det 3 eller 4 plasser på hver ende som står åpen.

 

 

Men når er kveldens site opdatering lagt ut (http://www.nordve.net/tg05/plasseringer.html). Jeg har markert "missing-persons" med rød bakgrunn. Dersom det er noen som kjenner igjenn seg selv eller en kammerat så sørg for at billetten blir satt med meg som seater og at det sendes en mail til meg med billettnummer. Jeg får ikke plassert disse og det kommer til å ende opp med hull i rekka.

Lenke til kommentar
jeg stresser ikke over "vil ikke sitte på enden" ønsker. De fleste ytrer dem i større eller mindere grad og det er 10 endepunkter som må fylles. Noen må sitte der. Men det er fordelen ved å lage endebuffer; enten så kommer det noen etterslengere som da kan få plass, eller så blir de fylt av noen andre stakkarser som ikke har lyst til å sitte på enden, men som ikke har noe valg.slik som det er nå så blir det 3 eller 4 plasser på hver ende som står åpen.

 

 

Men når er kveldens site opdatering lagt ut (http://www.nordve.net/tg05/plasseringer.html). Jeg har markert "missing-persons" med rød bakgrunn. Dersom det er noen som kjenner igjenn seg selv eller en kammerat så sørg for at billetten blir satt med meg som seater og at det sendes en mail til meg med billettnummer. Jeg får ikke plassert disse og det kommer til å ende opp med hull i rekka.

Du gjør en god jobb Xell, bra du engasjere deg sånn, stå på :thumbup:

Og skal bli kult å kansje bli litt bedre kjent med noen av dere der å :yes:

Lenke til kommentar

Hvis dere er flere kamerater som skla sitte sammen og en av dere ikke er registreret på PTN enda, så setter du bare en annen (deg selv kanskje) som mindlertidig user. Så kan du sende meg infoen (navnene og bill.nr), så setter jeg dere sammen. Når sisteman er regga bytter du user til han.

 

Hvis jeg har skjønt problemet riktig.

Lenke til kommentar
Hvis dere er flere kamerater som skla sitte sammen og en av dere ikke er registreret på PTN enda, så setter du bare en annen (deg selv kanskje) som mindlertidig user. Så kan du sende meg infoen (navnene og bill.nr), så setter jeg dere sammen. Når sisteman er regga bytter du user til han.

 

Hvis jeg har skjønt problemet riktig.

Supert, du skal få mail

:yes:

Lenke til kommentar

Da er nok en opdatering lagt ut.

 

Jeg kommer til å bruke litt tid rett etter 12 i morra og plassere akkurat nok folk til at vi får okupert de rekkene vi trenger (siden vi trenger 5 rekker etterhverandre kan det være litt kjekt å få tatt nok plasser så ingen andre store grupper begynner å plassere seg der). Så plasserer jeg resten når jeg kommer hjemm på ettermiddagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...