Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:blush: det var da voldsomt. Det er greit å legge i noen timers arbeid nå, så går det forhåpentlig vis glattere på fredag :) Godt forarbeide er vel omtrent 90% av jobben. Håper de fleste blir fornøyd med sånn plasseringene ender opp på fredag. Endret av Xell
Lenke til kommentar

oakay, da er plasseringskartet oppdatert nokk en gang. Dersom det kommer mer enn 7 til de næremesete 30 timene må jeg "rive" opp hele rekka og stokke om for å plassere på 5 rader. Håper ikke det skjer.

 

Og så litt promotering :) Tskjortene er til salg på ggshop.no. De koster 150 kr stykket og blir laget i kvalitets silketrykk. Ikke sånn transfertrykk som vi har hatt de siste årene som blir stygge etter 2 vask. For 50 kr ekstra kan man få nick på brystet (det blir av kostnadsmessige årsaker av transfertrykk). Da må man huske å skrive i kommentarfeltet hvilket nick som skal stå der. Tskjortene blir sendt til hver enkelt før TG som brevpost. I begynnelsen kunne man bare velge å hente selv eller sende som servicepakke til 107kr. Det synes jeg var litt voldsomt så når har de ordnet det så de blir sent som brevpost for 22kr i port.

 

Så til saken kjærne; for at det i det hele tatt skal trykkes tskjorter må det bestilles minst 50 stk. De starter ikke med trykkingen før de har 50 i bestilling. i tillegg trengs det minst 14 dager før TG for å gjøre denne jobben. Så dersom ikke 50 stk har bestilt før begynnelsen av mars blir det ikke noe av. :( Man behøver ikke være med på rekka for å kunne bestille slike tskjorter. Det er jo mer en "hei-jeg-er-hardware.no-forum-bruker@tg"-tskjorte. Så bestill tskjorte folkens. Det hadde vært tragisk å ikke nå 50 når vi er så mange. Husk at stor forskjell i fra i fjor er at det ikke er mulig å bestille helt til siste uka før TG.

Lenke til kommentar
Mekker egen skjorte jeg. Orker ikke tanken på å få feil størrelse.

Så kjedelig du er da! :dontgetit:

 

Xell, du gjør en meget god jobb! Takk skal du ha. :)

Har du noe tall på antall bestilte T-skjorter til nå?

Jeg bestilte en i går.

 

Edit: Hvor ble det av bufferet på hver side av rekkene? Jeg har ikke noe lyst til å sitte så langt ute på kanten, og det har nok ingen andre heller... Fordel det heller ut over flere rekker! Blir det for mye jobb kan jeg sikkert hjelpe deg litt. :)

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...