Gå til innhold

HW-rekke på The Gathering 05!

Anbefalte innlegg

Har tydeligvis ikke fått med meg alt som jeg burde få med meg :p

Jeg er "owner" av 5 billetter, en til meg og 4 til noen kompiser av meg, alle vil sitte hw rekka men så til spørsmålet.

Må jeg sette xell som seater for alle 5, eller bare meg selv, og må alle sammen sende mail til xell?

Du må sette xell som seater på alle billettene vil jeg tro, værtfall det jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heey.. ser at du har gitt Kompisen min Thomas Lind to plasser.. en ved siden av meg (der han bør sitte, plass nr 26 på rekke 2), men han har også fått plass nr 20 på rekke 4... og det er samme billetten :)

edit: etter et enkelt søk på Thomas fant jeg en annen kis som har fått to plasser.. Thomas Skulbru, rekke 1 plass 13 og rekke 3 plass 20...

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Flott med sånne tilbakemelsinger. Noen ganger gjør man ting litt for fort så blir cut-and-paste til copy-paste. Tror jeg har rensket ut de fleste, men hvis noen ser fler så si ifra.

Edit: "annet"-folk er de som egentlig ikke er på forumet eller irc. Altså kompiser som er med. Det skulle vært adskillig flere merket annet, men jeg har ikke oversikt over hvem som faktisk er på forumet eller ikke. Jeg ahr prøvd å få det med der det kommer tydelig fram av mailen om de er aktive på forum eller ikke. Fint om jeg kunne fått tilbakemeldinger på dette også selv om det ikke er en prioritet. Kjekt å se hvor mange forum-folk vi faktisk har samla.

edit2: oppdatering

Endret av Xell
Lenke til kommentar
Så jeg kan bare bestille tskjorte via den siden? jeg behøver ikke å sende deg mail om det Xell?

ja, mailen til meg føst var for å sjekke om vi fikk nok til å brykke trykker. Alle bestillinger skal nå gå gjennom ggshop. Dersom du velger med nick på bryste så husk å fortelle hvilket nick i kommentarfeltet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...